Твиттер шинэчлэлүүд

I have a kind of big news for US family :^)

모두 귀환을 축하한다 대장닉퓨리(예성) ..

Бүгдэд нь эргэж ирсэнд баяр хүргэе Генерал Nick Fury (Yesung)..

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ아 형이 있었어야 되는데ㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜ RT

кккккккккккккккккк та ч гэсэн ирэх хэрэгтэй байж ㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜ RT

 

just arrived in korea. LOL

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

https://www.youtube.com/watch?v=KKOTqsPB7ks&feature=youtube_gdata_player

귀여운 남자 ^^ 주니야 노래 좋다 ~~ 영상은 불법영상 ㅋㅋ

Өхөөрдөм залуу~~ Juni-yaa гоё дуу байна ~~

날씨가 좋구만 데이트하기 딱 좋은 날씨다 나랑 데이트 하실분 있어요?없으면 영춘이 데리러 갈까 ㅋㅋ

Цаг агаар болзоход яг тохирсохн сайхан байна. Надтай болзох хүн байна уу? Байхгүй бол би YoungChoon-тэй явлаа кк

나도 이럴때가 내가 봐도 귀엽네 참…

Би ч гэсэн ингээд өөрийгөө харахад өхөөрдөм юмаа…

Zhou Mi Weibo update: Change flights escaped from this time -.-” You two are too funny 😀

Хариулт үлдээх

