120427 Super Junior -н LeeTeuk эцэг эхийнхээ талаар ярилаа

4 сарын 27нд, MBC “ Super Junior Dreams of K-POP Legend ”  гэх тусгай нэвтрүүлэг мөн  Super Junior -н Франц-н Парист болсон тоглолттой цуг баримтат нэвтрүүлэг юм… 

Энэ үеэр LeeTeuk өмнөх гунигтай дурсамжуудаа ярилаа…

ТэҮк –  “ 5 жил бэлтгэхэд , би энэ мэргэжилд амжилт олно гэдэгтээ эргэлзэж байсан. Би өөрийгөө маш азгүйгээр мэдэрч байсан. Би мөн баян бас илүү дээр гэр бүлд төрсөн бол би жаргалтай байх байсан гэж би бодож байна ”  гэжээ…

Дэбүт хийхээс өмнөх түүний гэр бүлийн талаар асуухад – ТэҮк нулимсаа бариж чадахгүйгээр  “ Би үүний талаар өмнө нь хэзээ ч яриж байгаагүй , гэхдээ …  ”

“ Манай эцэг эх өмнө нь үргэлж хэрэлдэж бас байнга зoдолддог байсан. Бага ангиас эхлээд би үргэлж стрэссдэж их хэцүү  байсан. Би аавыгаа үзэн ядаж бас  их айдаг байсан  ”… 

“ Трэйний байхад энэ үнэхээр миний хүсэж байгаа зүйл мөн үү гэж өөрөөсөө асуудаг байсан. Би чадахаараа л хурдан амжилтанд хүрэхийг хүсдэг  байсан  ” гэжээ…

8 comments on “120427 Super Junior -н LeeTeuk эцэг эхийнхээ талаар ярилаа

  1. leader mini bitgii uilaa
    tanii ger bul odoo taniar zondoo bharhaj suugaa shuudee magdaguu oorsdiigoo zuhej ch bgaam bbikuu buh muhai yum ard hotsorsoooon
    Ta chini delhiin hemjeenii SUper od SUper JUnior dahin davtagdashgui SPECIAL LEADER shuudee Sarangheyoo

  2. anh eniig uzeed tesehgu uilsn
    manai neg nz yag iim asuudaltai
    aawaasa uhtlee aina
    aaw n gerte orj ireheer gerte bj suuh gazraa olj yadad l
    shuud tr nz mn sanaand orod yamr ih uruwdwuu 😦 😦 😦 😦

    tuhain ued aaw eej n ih asuudaltai bsn yum shg bnlee
    ger bul n hetsuu amidraltai bs tged gants huu n hernee Teuk duuchin blno gd trainee hged
    gertee nemer blj chadahgu tged l ih hetsuu bsn yum shg bgan
    odo thde aaw eej n egch n gd bugd l amjilttai saihan yawaa shu de
    ungursn buhniig arda orhiod ineemsegleh heregtei Teukie mn
    Mundag leadernim shu de ♥

Хариулт үлдээх

