120414 Super Junior ” I AM ” киноны зурагт хуудсууд гарлаа

Leeteuk – Бид онцгой нэр авснаас хойш онцгой болцгоосон…

SungMin – Би 40 хүрсэн байсан ч Super Junior-ийн тоглолтыг хийсээр л байхыг хүсэж байна…

ShinDong – Эжээ, би SM-тэй гэрээ хийсэн…

YeSung – Би өөр замын тухай хэзээ ч бодож байгаагүй…

Ryeowook –  Бид хоороондоо ч өрсөлддөг…

DongHae –  Алдартнаар байх амьдралыг хугацаа 5н жил гэж үү? Тэгсэн ч, би илүү ямар нэгэн илүү том зүйл болно гэж боддог…

EunHyuk – 4 минутаас, 10 секүнд нь миний хэсэг. Тэр 10н секүндэнд, би чадах бүхнээ харуулна. Би тайзан дээр гарахаараа  бүх зүйлийг мартдаг…

SiWon – Тэнд камер байсан ч байхгүй байсан ч би үргэлж хэвээрэй л байдаг…

KyuHyun: 13 гишүүн бүгд нэг багийнх ч үнэндээ бол хамтлагийн амьдрал үнэхээр хэцүү…

4 comments on “120414 Super Junior ” I AM ” киноны зурагт хуудсууд гарлаа

Хариулт үлдээх

