120413 Твиттэр шинэчлэлт

120413

DongHae

Wow Mr.Simple албум 500,000  борлогдсон  байна !!^^ ELF -дээ маш их баярлалаа !!^^ ELF шилдэг нь !!

Алтан диск үнсий ! 500,000 албум баяр тэмдэглэх хэрэгтэй !^^ Япон ШанХай-аар аялана !!^^ Дараа уулзацгаая !! Та бүхнийг үнэхээр их санаж байна !!

120411

DongHae

Өнөөдөр баярлалаа , Бороо орж байна , Гэр лүү гээ болгоомжтой хариарай  ^^

120413 

YeSung

39 санал болгож буй кино, унтахынхаа өмнө үзээрэй  “Soul Surfer”

120413

RyeoWook

Баасан гариг 13н  ~~~~~~~~~~~~~~+-+

120413

SiWon

“forsiwon.com”-н бүгдэд нь баярлалаа

“Siwonuna”-н бүгдэд нь баярлалаа

Миний хятад гэр бүл баярлалаа 

Надтай хамт нисцгээе !!!

120412

EunHyuk

Япон дахь ажил дууслаа !! Өчигдөр фэн уулзалтаэд ирсэн бүх хүмүүст баярлалаа ~ Бүх ажилаа хурдан сайн хийх болноо !! Гуйя oppa oppa-г маш их хайрлаарай !!

120412

DongHae

Япон дахь ажил дууслаа  !! Сайн ажиллаа мөн баярлалаа !!^^ Oppa Oppa!!

120412

LeeTeuk

Үгүй үгүй үгүй энийг хийж болохгүй ~~~ Хэдэн минут уулзаж чадсангүй .. Гуйя туслаач .. Үгүй үгүй үгүй энийг хийж болохгүй  ~

120412

SiWon

Би далайн эрэг дээр ирчихлээ  ^^ Цаг агаар сайхан байна би аз жаргалыг мэдэрч байна, Үнэхээр сайхан ^^

120412

Kim HeeJin

Kim Heechul Kim Heejin daebak♥

120412

SiWon

Чи миний тарнийг мэдэх үү

120411

YeSung

Хэрвээ би халзан байсан бол таалагдах уу ?

120411

HeeChul

Heenim өнөөдөр хүчтэй мөн сайхан амьдарч байна  !

120411

DongHae

Бүгд Япон –  E.L.F ~ Ирсэнд маш их баярлалаа ~ Гуйя жоохон хүлээ ~^^

120411

DongHae

Oppa Oppa!!  Oppa Oppa-н фэн-дтэй уулзахаар явж байна ^^  Oppa Oppa Япон-д

120411

YeSung

Өмнө нь хүн бүр үлгэрийн орон -лүү явж байсан уу , Зөвлөж байгаа 38 дахь кино  ‘What Dreams May Come’ !!! Сайхан амраарай ^^

120410

RyeoWook

Миний биений хэмнэл алдагдсан гэж бодож байна  ㅠ Бороо орж байна мөн би ядарч байна . жоохон унтаатхая ㅋㅋ

120410

EunHyuk

Орра нь  Choco dude энийг авсан !! гоё харагдаж байна 

ВоВо үнсий 

120409

YeSung

Миний нүдний шилний онцгой загвар ^^

3 comments on “120413 Твиттэр шинэчлэлт

Хариулт үлдээх

