120205-120206 Твиттэр шинэчлэлт

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RyeoWook твиттэр

Энд ирсэн бүх хүмүүстээ маш их баярлалаа^^

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ShingDong

Миний f.b шинэ зураг

YeSung

4 цуврал тоглолт Super Show 4 Тайванд амжилттай дууслаа~~Тайваны ELF, баярлалаа!!!

Henry

Би явахыг хүсэхгүй байна….ㅠ.ㅠ Бүх хүмүүст баярлалаа бүгдээрээ шилдэг

DongHae

Өнөөдөр маш их хөгжилтэй байлаа!!Бүх хүмүүст баярлалаа!!Бүгдэд нь хайртай!!Сайхан амраарай миний эрдэнийн чулуунууд

LeeTeuk

SUPER SHOW 4!!!Тайван-д!!!WE ARE SUPER~~~~~JUNIOR!!!!

@special1004: Маргааш би Star King – лүү явна,gogo!!!

120206

SungMin

Дуусахгүй, гэхдээ бас…Үнэхээр сэтгэл хөдөлгөм гайхалтай байлаа~

RyeoWook

LOVE U FOREVER ^^ ирсэн бүх хүмүүст баярлалаа~Сингапур-т уулзацгаая!би маш их аз жаргалтай байна, энд ирсэн бүх хүмүүст баярлалаа

 

5 comments on “120205-120206 Твиттэр шинэчлэлт

Хариулт үлдээх

