120120 Sungdong Cafe – DJ Heechul is back !! ^_^

Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Зарим хэсгийн орчуулгаас…

Cонсогч: “Heechul oppa маргааш дахиад хөтлөх үү? Үгүй бол би уурлана. Учир нь би хичээлээ хийж байгаа болохоор одоо сонсож чадахгүй нь..”

Heenim:”Дунд сургуулийн хүүхдүүд ээ гэж..”

Heenim: Сайн байцгаана уу. 2012.01.20, Би бол Sungdong Cafe DJ, ертөнцийн том од, Kim Heechul.

Сонсогч түүнд хэдий 30 хүрсэн ч гэсэн гэрлэж чадаагүй байгаа тухайгаа ярихдаа эгдүүтэй маягаар хэлээ хазаж ярив.

Heenim: “Чамайг яагаад гэрлэж чадахгүй байгааг би ойлгох шиг боллоо. Hahahahaha”

Тавьсан дуу: Super Junior’s Sorry Sorry

ROFL Heenim ам барьж байгаа хэрнээ өөрт мик авчрахыг хүсэв?

Сонсогч: “Heenim, ажлаа дуусгаад та юу хийдэг вэ?”

Heenim: “Бусад ажилчдын адилаар өөртөө цаг гаргаж, улс орныхоо төлөө энэ Sungdong –ийг ирээдүйд яаж хөгжүүлэх вэ гэж боддог..”

Битгий худал хэл!!! ROFL. Ажлын дараа дэмий тэнэж, архи ууж, хоол идэж явдгийг чинь мэдэхгүй гэж бодоо юу. HAHAHA!!

Нэг Beauty (Beast-ийн fan) мэссэж явуулжээ. Тэр фэн хэлэхдээ Super Junior-ийн Kim Heechul болон Beast-ийн Yong Junhyung нар 2-уулаа их царайлаг. Хамгийн дуртай гишүүд гэжээ.

Heenim: “Дараагийн удаа Junhyun-руу залгая кк..”

Heenim: Би аль хэдийн 30 нас хүрчихлээ. Тэгсэн хүмүүс надаас хэзээ гэрлэх гэж байгаа тухай асууж эхлэв. Би төрсөн нутагтаа очсон чинь миний ихэнхи найзууд, хамаатнууд бүгд гэрлээд хүүхэдтэй болчихсон байлаа. Би өмнө нь ч хэлж байсан даа. Би гэрлэхээсээ илүү зүгээр л олон хүүхэдтэй болмоор байна. Та нар төсөөлж байна уу миний хөвгүүд, охид ямар эгдүүтэй бас царайлаг байх бол? Шоконд ормоор байна байх даа~

Сонсогч Heenim-д Seoul gayo-д daesang авсанд нь баяр хүргэв.

Heenim: “Баярлалаа. Super Junior daesang авсан тэр өдөр би байрандаа (SJ-ийн) байсан. Тэд гэртээ ирээд ‘Ах аа, бид daesang авчихлаа!’гэж хэлсэн. Би ‘Баяр хүргэе хүүхдүүд ээ!’ гэж хэлсэн юм. Гэтэл гишүүд ‘Ах аа, та ч гэсэн Super Junior биш гэж үү?’”

BTW, Heenim хэлэхдээ хүүхдүүд нь их эгдүүтэй байна байх учир нь аавыгаа дуурайх болохоор. HAHAHA

Сонсогч Super Junior-ийн <Oops> дууг захиалсан хэдий ч Heenim ирэх долоо хоногт тавьж өгнө гэж амлав.

Kangwon-do-д байгаа Heenim-ийн аав түүн рүү захиа бичжээ.

Аав: “Радиогийн эхний өдөр. Баяр хүргэе. Би яг одоо үзэж байна. Fighting!”

Радиогийн сүүлчийн дуу M&D-ий “Close Your Mouth” байлаа 

2 comments on “120120 Sungdong Cafe – DJ Heechul is back !! ^_^

  1. ХАРИН тнннннн би нэг хүүхдийн төрүүлж өгмөөр л байна шт хэхэххэхэхэхэхэхэ Шоконд ормоор байна байх дааа хйхйхйхйхйхйхйхй өөртөөө дэндүү итгэлтэй шүүү 🙂

  2. Би гэрлэхээсээ илүү зүгээр л олон хүүхэдтэй болмоор байна. Та нар төсөөлж байна уу миний хөвгүүд, охид ямар эгдүүтэй бас царайлаг байх бол? Шоконд ормоор байна байх даа~
    xaxa vneeeeen Heechul oppaaaa!
    tgh bh ghgt bi ih itgeltei bnaaaaa
    tnks onni 😉

Хариулт үлдээх

