Cyworld, Fancafe, UFO, Twitter шинэчлэлүүд 8-р хэсэг

Leeteuk

Би та нарт хайртай залуус аа…Зүгээр л гоё..Миний дүү нар!!!^^ Цаашдаа эрүүл энх том болоорой!!!!

Siwon

Shim Changmin, Cho Kyuhyun та хоёр харж байна уу?!

Kyuhyun

Шинэ жил, шинэ мэдрэмж. Өдрийг сайхан өнгөрөөгээрэй! Сheers!!!! Чи харж байна уу Choi S.W

Siwon

Би харж байна. Учир нь би хажууд чинь байна..eum..

Kyuhyun

 Ah… Энэ

Ryeowook

Super Junior Eunhyuk гайхалтай жүжиглэлт ^^ Та одоо жүжигчин idol боллоо~ Баяр хүргэе ах, аа~~>< F.I.X. Дебютээ хийсэнд баяр хүргэе~ http://youtu.be/17Dl2pugrOs?a F.I.X.픽스 MV

Yesung

Heuk.. Өчигдөр нойр хүрэхгүй байсан болохоор нэг их унтаагүй, тийм болоод ч тэр үү ядраад байх юмㅜㅜ

Leeteuk

uhh.. Энэ муу шүү.. Энэ муу шүү.. Гэхдээ би инээмсэглэх ёстой!!

Shindong

би бол eyeliner ханхүү!!^^

Siwon

Эцэст нь бид багштай уулзлаа. SM гэнэтийн цугларал!

Brian Joo Facebook

Миний хуучин компанийхан… Mr. Soo Man Lee, @BoA_1105, @siwon407, Changmin (Max), @guitarjm, бас БИ

Ryeowook

Ah hyu.. Миний аппетит.. Би идэхээ болих хэрэгтэй. Ke. Өчигдөр, Donghae ах ингэж хэлсэн.. “Чи дахиад л идэж байна уу?&#8221; гэж.. Kekekekekeㅠ Би өөртөө хуваарь ихтэй бас ханиад хүрэхгүйн тулд гэж хэлээд л идээд байсан. Keke. Битгий ханиад хүрээрэй ^^

Yesung

Би гэрийнхээ макнэйн зургийг хийлээ~~ Миний ааш зан сайхан биш байгаа ч би одоо Handel & Gretel руу явлаа~~

Siwon

Залуус аа… ^^ #superjunior

Donghae

Миний хөөрхөн ELF~ Намайг хүлээж байгаарай~~

Yesung Cyworld

Yesung tweet

Yay би өнөөдөр Япон явлаа !!  ~~ ㅎㅎ Сайхан байна! Муур надтай адилхан 2-р хэсэг,,, кㅋ

Leeteuk

Би Athena-ийн тоглолтонд оролцохоор Япон явлаа ~^^ Гэхдээ би ажилтай болохоор Осака явж чадахгүй зөвхөн Токио л очих болно ㅠㅠ

Хэн цуу яриа гаргаад байна аа.. ㅠㅠ Би орхих болоогүй !!!! ^^

Ryeowook

Wow Jungwook сайн байлаа~~ FIX ‘Don’t Talk’ гоё дуу байна~~ ~^^ Cute Songie, Noori hyung, Sungwoo hyung, Jungwookie. Hwaiting маргаашийн Music Core!!!!! Японд уулзая. Ах нь явлаа~~ .. Cheese~

(Ryeowook-ийн урд хагас суучихсан байгаа нь дүү Jungwook)

Leeteuk

Би Японд байна..!!!^^Athena Concert амжилттай дууслаа, Golden Disk Awards-д уулзацгаая!!Яг л гэртээ байгаа юм шиг биднийг угтан авдагт баярлалаа!!! Ер нь super junior гадаадад илүү тохирох юм шиг ээ ккк^^ㅋㅋㅋ

Энэ бол Тайландын сургуулийн Солонгос хэлний ном..*.*

“Super Junior Маргааш Тайланд явна”

 “Би Super Junior-ийн бүжгэнд дуртай”

“Би Super Junior-ийг хүлээж байна”

“Би Super Junior-тай уулзахыг хүсэж байна”

Shindong

Би шинэ тоглоом авсан.. Энэ бол Galaxy Note!! ^^ Би ийм зүйлд дуртай!! Тийм ээ!! Би Японд байна!!

Би урлагийн сургуульд явдаг юм бил үү?? ㅎㅎㅎㅎ

Yesung

Бид яг одоо Японд байна^^ Hyukjae-тэй хамт~~

Shindong

Athena concert Tokyo-д боллоо!! Super Junior сайн байлаа!!^^ E.L.F-үүд бүр ч илүү сайн байлаа.. Бас…. бас тэнд….. Cha.. Cha.. Cha Seungwon ах!! Cool!!! Kyaa!!!♥ Одоо Osaka-руу go go go~~~

Donghae

Энэ, энэ, энэ, энэ…. Бид London явж магадгүй бололтой^^

Ryeowook

Ээж ээ, санаад байна . . .

Энн, ээж твиттерийн тухай сайн мэдэхгүй. . hehe маргааш ээж рүүгээ заавал ярина аа ^^ сайхан амарцгаагаарай ~~

Leeteuk

Бид Япон дахь тоглолтоо дуусгах бүртээ гоймон иддэг. Энэ удаад ч Fighting Junior-тай хамтдаа гоймон идэж байна.. үүнийг Rapim гэдэг^^ Гишүүд минь!!! Бүгдэд чинь хайртай шүү!!! Өнөөдрийн тоглолтонд ирсэн хүмүүс ээ баярлалаа хайртай !!!

Donghae-ийн утасны чанар яг л Donghae шиг юм аа.. Миний дүү нар! Яг л одоогийнх шигээ эрч хүчэй ядрахгүй аз жаргалтай байцгаая!! Мөн түүнчлэн манай фэнүүд!!! Бид хамтдаа л байх хэрэгтэй шүү!! Өнөөдөр аз жаргалаар дүүрэн өдөр байлаа!! ^^

Donghae

OSAKA …Үзэсгэлэнтэй^^

Ryeowook

Энэ зурагнаас олон зүйлийг мэдэрч болно.. 6000 жилийн өмнөх үнсэлт

Donghae

@special1004 Ах аа, та яг л миний утасны камер муу гээд байгаа юм шиг  ㅜㅠ би утсаа солих хэрэгтэй бололтой ㅜㅠ

Leeteuk

@donghae861015 Чи камераа арчих хэрэгтэй!

Donghae

Үгүй ээ ㅜㅠ би гаргах гэсэн ч эвдэрчихээд байсан ㅜㅠ

Leeteuk

Сөрөг энергитэй гар …Би үргэлж л зөвхөн бид хохирдог юм байна гэж бодож байлаа. кк ㅋㅋ!!!^^ Маргааш орой АМЖИЛТ!

7 comments on “Cyworld, Fancafe, UFO, Twitter шинэчлэлүүд 8-р хэсэг

  1. Hae.n gar ch uneheer ontsgoi shuu!!~ hoorhon kkkkk bas ter uneheer evdelchihne gej meddeggui bdagt l hamag uchir bgan lol

    fighting junior min dee.. leader ahaasaa bolj odoo oorsdiigoo MBC oroogood ogchih gej…… evsel ta nar uneheer ahdaa ataarhaj hen negentei bolohiig husej tegeed bna uu ;((((

Хариулт үлдээх

