Cyworld, Fancafe, UFO, Twitter шинэчлэлүүд 5-р хэсэг

Shindong

Өнөөдөр SBS Gayo Daejeon!! Бүгдээрээ заавал үзэх хэрэгтэй шүү!! Бас Shindong-ий шинэ дэлгүүрээр зочлоорой~^^

Leeteuk

 Philippine ELF Thank you!!^^9 цомог эхний 9 байр!!! Ah!!! Энэ жил төгс жил байлаа!!! Төгс төгөлдөр!!! All Kill!! Thank you!!!

Gunhee

Shindong me2day

Leeteuk

2011 он удахгүй дуусах нь. Энэ жил аз жаргалаар дүүрэн жил байлаа.. Үргэлж хамгийн их хайр хүндэтгэлийг хүлээлээ.. 20-иод насаа ингэж үзэж байгаадаа маш их баяртай байна.. Ирэх жил ч гэсэн маш их хичээж ажиллах болно! 30 насаа эхэлж байгаа залуугийн хувьд, би дэвшин дээшилсэн бүхнээ харуулах болно.. Thank you!!

TRAX Jungmo

Амттай хоол ‘깍둑고기&지짐김치’-д Heechulie ах болон манай M&D хамгийн анхны шүтэн бишрэгч фэний хамт!

Siwon

 #nowplaying, You touched my heart – Sung Sikyung .. Hehehe

@GQsj: Sigh…Oppa…Та 2 болзож байгаа л гэж битгий хэлээрэй…

@siwon407: Уучлаарай кк..

Hangeng

Өнөөдөр бол Christmas Day, Xiao Mao (Han Geng-ий хоч) хамт ууна гэсэн амлалтаа биелүүлсэн [Image: laugh-2.gif] [Image: ye_org.gif]

Kyuhyun

2011 оны сүүлчийн үдэш Kyu-line хамтдаа^^ TVXQ & S.J & SHINee & CNBlue Энэ 4 хамтлагийн шахуу хуваарийн дунд уулзах хэцүү байлаа ㅜ гэхдээ уулзаж чадсандаа баяртай байна^^

Yesung

 Naruto!

Shindong

Энэ зургийг сайн анзаарч хараарай!! Бидний хувцас болон ард байгаа бичиг хоорондоо зохицож байна kekeke. Хөгжилтэй  kekeke

Siwon

Eunah noona баярлалаа~^^ Энэ миний christmas бэлэг~^^

Leeteuk

Энэ манай ээжийн гэр кк ㅋㅋ Ийшээ очих юм бол яг гадаадад байгаа юм шиг санагдах болно.. Одоо би Americano ууж сурах дасгал хийх хэрэгтэй.. Ah! Бас энэ их цэцгийн хэлхээг хараач!! Thank you!!^^

TRAX Jungmo

Henry-тэйгээ баярлаж байна

Henry

Lol манай эгчийн олсон хуучны зураг! Merry xmas хүмүүс ээ!!

Ах дүү 3 ккк

Kyuhyun

Эцэст нь стресстмээр Christmas… ㅜㅜ

Donghae

Oppa Oppa-ийн үйл ажиллагаа дууслаа ^^ Хүйтнийг үл тоон 2 долоо хоног бид 2-ийг дэмжсэнд баярлалаа!! ^^ I love you !!

Leeteuk

Бид 1 сард Лос-Анжелест болох нэг авардсаас 3 шагнал авах болжээ.. Би очмоор л байна.. Баярлалаа бүгдэд нь…

Merry Christmas !!! … Миний 20-иод насандаа өнгөрөөж байгаа сүүлийн Christmas… Итгэмээргүй юм.. Би ганцаараа гэртээ байна.. Би ажиллах дуртай яагаад гэвэл би ажилласаар л ирсэн.. Цаашдаа ч ажилласаар л байх болно!!! Би амралтанд дургүй… Sigh

Siwon

Төрсөн өдрийн мэнд Jesus Christ.  (LOL Siwonnie kk)

Leeteuk

Надад үнэхээр хийх ямар ч ажил алга ㅜㅜ Ээжийнхээ кофе шоп явдаг юм бил үү…ядраад ч байх шиг ㅜㅜ

Kibum

дууслаа

Sungmin blog

Merry Christmas!

8:12am

Christmas Eve болон Christmas..
Энэ бол бидний ажил.. Энэ үеэр бид үргэлж хуваарьтай, дасгал сургуулилттай, бас зөвхөн эрчүүдийн дунд байдаг~

Бас бид Christmas Eve-ийн тусгай хөтөлбөрүүдийн зураг авалтанд оролцоно.. Үүрээр 6 цагт унтаж 8 цагт буцаж сэрнэ..ㅎ

Christmas шиг санагдахаа больчихож!!!

Гэхдээ би  “Гэртээ ганцаараа” Kevin-ийг үзэх юм даа

Өглөөнөөс хойш нэг л сонин байх чинь…

Маш их ядарч байгаа хэрнээ унтаж чадахгүй…Удахгүй сургуулилт эхлэнэ гэхдээ би чадах болов ууㅜㅜ

Их л уйтгартай байна…ㅎㅎㅎㅎ

Юутай ч Merry Christmas!

MAMA!!

10:18am

Эцэст нь энэ зургийг хийх боломж гарлаа.. Аль түрүүн хийх ёстой байсан юм~ ㅎㅎ

Leeteuk

Merry christmas!!!!^^ Бүгд Christmas-ийг гоё тэмдэглэж байгаа бик!! Би…надад хийх юу ч алга..Зүгээр л унтдаг юм уу.. ㅠㅠ Ажил хиймээр байх юм..

4 comments on “Cyworld, Fancafe, UFO, Twitter шинэчлэлүүд 5-р хэсэг

  1. Henry manai bytshan jaal hoorhon shuuu
    Kyuline ch goy hargdji shuu
    stressdsen humus ih bsim shg bnaadaaa hoorhi mini hussenere shan untaj maradag boloosoi

  2. Leeteuk opppa nasaa yarisaar l xaxa….
    HanChul :(-sanjiin hmmmmm
    YeYe-oppa nre Naruto gne uu? Anime ih uzdeg manga ih unshdag um shg bgn tmu?
    H.B.day gne u? xaxa lol :)))))
    Kibum bad guy ireech!!!
    Min- sxn zurag!
    tnks unnie… 🙂

Хариулт үлдээх

