Cyworld, Fancafe, UFO, Twitter шинэчлэлүүд 4-р хэсэг

Yesung

Ahh .. дуусчихлаа ㅠㅠ Удахгүй уулзая ELF ^^

Siwon

Omg.. white christmas ирж байна.. Happy christmas ! #nowplaying, Eddie Higgins Trio-jingle bells.

Santa claus ирж байна ! хайр татам !

Leeteuk

White christmas!!!! Цагаан цас ирж байна!!!^^Уг нь энэ Илсан. Гэхдээ энд цас орж байна!!!

Yesung

Boom

Donghae

Music Bank !! ^^ Удахгүй SJ!!

Sungmin blog

Ганцаараа..

Энэ жилийн Christmas!!
Би ганцаараа ski resort явья гэж бодож байгаа кк!!!ㅋㅋㅋ

Sungjinie минь бас завгүй гэсэн.. ㅠㅠ

Siwon

@3rdWaveMusic -д өгч байгаа миний гарын үсэгтэй гитар. Та бүхэн аваарай. Би ч гэсэн нэгийг авах болно. Бүгд хандивын дансанд очих болно.

Хэдий орой болсон ч Kyuhyunie-тай хамт дасгал хийж байна ^^ Энэ Kyuhyunie-ийн үс..^^

Ryeowook & SJ менежер

Менежер: Гараад ирлээ..

@ryeong9 Эцэст нь тэд гараад ирсэн үү? Hehehe би ч гэсэн хүлээж тэсэхгүй нь Wow

Менежер: Гэхдээ би үүрдийн Ryeonggu-ийн л менежер бас фэн

Park Inyoung

Өнөөдөр 12 сарын 22, Teukie, Sungmin, Kyuhyun-ий ээж нар Apgujeong-д кофе шоп нээлээ~ Хүмүүс ээ, очиж үзээрэй^^ Omma, hwaiting

Photobucket

MnetMcoundown

Mcountdown-Christmas Oppa!

Ryeowook

Бид “FanSarang” л хийдэг.  kkk хэн нэгэн “LOVE гэсэн нь SERVICE гэснээс дээр” гэж надад сануулсан юм.  Kya Kya~ Баярлалаа би одоо унтах гэж байна сайхан амраарай. Бид “FanService” биш “FanSarang” хийдэг юм шүү

Donghae Mini Bin

Yesung

Sejoonie ахтай хамт.. бас Jongjinie ~

Eunhyuk

Tiffany-ya!!!!! Эхний тоглолтоо хийсэнд чинь баяр хүргэе~ Сайн хийлээ!!!! Цаашдаа ч сайн хичээх хэрэгтэй шүү!!!!!!!!!! FAME!!!!!!!!

Carmen Diaz & Tyrone Jackson FAME!!!!!!!!

Shindong

Битгий хуурт!! Photoshop чадвар! Ah! Multisung http://multisung.com маргааш нээлтээ хийнэ. Заавал зочилж үзээрэй. Chritsmas^^

Jongjin

Ах аа би таний твиттер зургийг харсан.. одоо миний яаж унтаж байсныг дэлхий даяар харчихлаа кккㅋㅋㅋ

Leeteuk

Японы сэтгүүл, vivi^^

Yesung

Миний жаахан дүү ядарчихаж  .. ㅎㅎ

Leeteuk

Надад хийх ажил байхгүй үед би ээжүүдийнхээ кофе шопод очиж цагийн ажил хийх болно~^^ Надад халаасны мөнгө хэрэгтэй ш дээ ккㅋㅋ

Ээж ээ, та энэ хугацаанд ганцаараа их уйдаж байсан. Таны шинэ ажил таалагдана гэдэгт итгэж байна^^Би ч гэсэн очиж тусалж байна аа^^

Donghae

Хонгонг руу Siwon Oppa-тай хамт явж байна ^^ (LOL Donghae-ya, oppa? not hyung? kk)

Зургаа хийчихлээ!!^^ Ерөнхийлөгч Siwon-тай явлаа !!

OneWay Peter

Нойрмог байна~ Унтах хэрэгтэй~~~ @onewaypeter & @henrylau89 LOL

Энэ хоёр хөөрхөн юм аа ккк

4 comments on “Cyworld, Fancafe, UFO, Twitter шинэчлэлүүд 4-р хэсэг

  1. wooow SiKyuSung 3 yarr horhon yum bee goy hargdjii shuu Kyu mini dee tsamtstai yvj bgad haniad etr hurehvii dee dulahan huvtsaslahgui
    Hae oppa gnuu 😛
    Dong ah uneherr hoorhon yumaaaaa

  2. haahahahaha ene ch bas goy update-uud bna ^^ thanks

    oiroos bi Heenim-n orond 1 hudn durlaad bgaa~~ barag top 5 bias.d orchih ged bna lol jaahan sahaltai bgaag n harsan chin burr ch ;AAAAA;

  3. YeYe oppa giin hug aawwww ..Sweet hug ^o^
    Xaxa Shindong oppa um um l hiih umaa 🙂
    MIN-xairaa 2uula hamt yavii 😉 kkkk
    Bi ch gsn ter Gitariig avmar l bn….
    Hae Eun-2iin huvtsas eiir goe2!
    Siwon oppa? kkkkkkk

Хариулт үлдээх

