Cyworld, Fancafe, UFO, Twitter шинэчлэлүүд 1-р хэсэг

Kang Sora & Leeteuk & Park Inyoung

@special1004 :@reveramess Намайг твиттерт дагахгүй юм уу кк ㅋㅋㅋ Тийм ээ чи чадна !!!^^

@drimcomtru1@special1004 Шилдэг нь!!!! Би ч гэсэн түүнтэй найз болмоор байна ккㅋㅋ

Donghae

Thai ELF уулзаагүй удсан байна шүү !! Би Тайландад байна!! I love u !!

Leeteuk

Сингапурын сонины эхний нүүрэн дээр, Leeteuk.. Миний найзууд хэн бэ?… энэ гайгүй харагдаж байна уу?ㅋㅋㅋ Leeteuk..^^ hahaha

Yesung

MAMA 3 цом .. ELF..баярлалаа^^

Leeteuk

2011MAMA! Би үнэхээр баяртай байна. Энэ шагналыг бид бий болгоогүй, та бүхэн бий болгосон!! Баярлалаа дахин баярлалаа. Асар том хүч чадал бас хайрыг ‘фэнүүд’ гэдэг юм! Би энийг л хүндэтгэдэг! Цаашдаа ирээдүйд хамтдаа бүр илүүг бүтээцгээе! Thank you!!

Ah!!! Heesun-noona-д ч гэсэн баярлалаа!!!^^ Noona бид нартай хамт байж байгаад тайзан дээр гарсан. Гэтэл зарласан шагналыг нь бид авсан, Гэхдээ би.. noona.. sobs.. ㅜㅜ Цаг хугацаа хэдий их өнгөрсөн ч таны гоо сайхан хэзээ ч өөрчлөгдөхгүй юм аа!! Noona! Баярлалаа..!! Би noona-д загнуулсан ккк.. ㅋㅋㅋㅋ Noona намайг битгий үзэн яд л даа ккк.. ㅋㅋ

★Төгсгөлд нь мэдээж Super Junior, The Last Man Standing★

Siwon

Бид үргэлж шилдэг тоглолт үзүүлэхийн тулд бэлддэг, яагаад гэвэл манай E.L.F зөвхөн ШИЛДЭГийг үзэх ёстой учраас! Бид та нартаа хайртай, хамтдаа байх болно ♥ sweet dreams cheers!

SJ бүжигчний твийт

“International” царайлаг оппатайгаа хамт

4 comments on “Cyworld, Fancafe, UFO, Twitter шинэчлэлүүд 1-р хэсэг

Хариулт үлдээх

