2 жил дараалан төрсөн өдрөө тэмдэглэсэн залуу

Жоохон хожимдож мэдээ оруулж байгаад уучлаарай! За ямартай ч өнгөрсөн ч гэсэн Sungmin-дээ төрсөн өдрийн мэнд хүргий!!!

Би шинэ жил болохийг маш ихээр хүлээдэг
Яагаан өнгө бол миний хувьд хамгийн сайхан өнгө
Би бүхэл төрлийн хөгжимийн зэмсэгийг хараад дотроо нэг л хүнийг бодон галзуу юм шиг ганцаараа инээдэг
Хулуу, халбага, туулай бол миний амьдралын туршдахь харсан хамгийн онцгой зүйлс

2011 оны хамгийн гайхалтай 9 selca

За бүгдээрээ энэ тоглоомыг тоглоод үзээрэй! Тэгээд хариугаа үлдээгээрэй ккк

Хэрвээ чи лаагаа бүгдийг нь үлээвэл хүсэл чинь биелэх болно

Тиймээ таны нандин хүсэл бүхэн биелэх болтугай!

Төрсөн өдрийн, энэ жилийн анхний үнсэлтийг хамгийн царайлаг залуугаас авсан азтай нэгэн

Миний төрсөн өдрөөр битгий торт наагаарай гэж хэлээд байхад л энэ хүмүүс нэрээ ккк

За би нь завгүй болохоор нээх их юм хийж чадсангүй Sorry Sorry

8 comments on “2 жил дараалан төрсөн өдрөө тэмдэглэсэн залуу

  1. i hugged Sungmin in front of the fireplace because it`s his birthday gants uda ch bolov tevrehed hamgin gaihaltai moch bolno 🙂
    Sungmin ahdaa uneher ih hairtai

  2. I drink wine with Sungminie at the my favourite restaurant coz I couldn`t resist!!!!

    Гайхалтай Qгvvлбэр бна…. юр нь их ховорхон хvмvvст тvvнтэй хамт вино уух аз тохиогоосой нтр ккккккк Happy birthday once again 오리 aegoo prince!!!성민 오빠

Хариулт үлдээх

