[Орчуулга] Donghae – First Love

Би бол зөвхөн чиний oppa.

Чи бол зөвхөн миний эмэгтэй.

Би үүрд чиний талд байх болно.

Би зөвхөн чиний oppa.

Бидний гэгээхэн хайр.

Oppa нь зөвхөн чамайг л хайрлах болно.

2006 оны 2 сарын 2, цагаахан цас мэт чи над дээр ирсэн.

Тэр үед чамайг ямар байсныг би санаж байна.

Бяцхан дагжин чичрэлт мэдэгдэж байсан.

Намайг эсэргүүцсэн чи, унтаж байна, хонгорхон үнсэлт.

Би чамд хайртай. Тэгээд л тэр.

Би чамд хайртай. Энэ л миний чамд өгч чадах зүйл.

Гадаа гудамжны гэрэлд цагаахан цас будран байна.

Чи бас би энэ доор байсан.

Би бол зөвхөн чиний oppa.

Чи бол зөвхөн миний эмэгтэй.

Oppa нь зөвхөн чамайг л хайрлах болно.

(Үүрд хайрлана гэнэ ээ, сонссон чинь уйлах нь ээ, эххххх тэр эмэгтэйд үнэхээр л их хайртай байсан бололтой. Эрэгтэй хүнд анхны хайр дэндүү чухал байдаг гэсэн үнэн бололтой 😦 дууг нь сонсохоор аймаар нэг л тийм гунигтай мэдрэмж төрөх юм……………………)
4 comments on “[Орчуулга] Donghae – First Love

Хариулт үлдээх

