111202 Хэрвээ чи дахин төрвөл Super Junior-оос хэн болох вэ?

Японы Фужи ТВ-д манайхны өгсөн ярилцлаганы хамгийн сонирхолтой хэсгийг оруулж байна. Хэд дахин үзсэн ч татаж унатлаа инээсээр.. хаха ийм хөгжилтэй энгийн тэнэгдүү юм шиг болохоор нь бид ийм хайртай байдаг юм болов уу гэж бодлоо хэхэ

20 comments on “111202 Хэрвээ чи дахин төрвөл Super Junior-оос хэн болох вэ?

  1. Bi WGM – iin ehnii hesgiig orchuulj uzlee6 Ymar baina
    Teuk:сура одоо явъя. Хоол идсэн үү. Бэлхүүснээс чинь жаахан…
    Нөхрийнхөө rehearsal яаж хийдгийг сайн харах хэрэгтэй шүү
    хаана билээ, хаашаа явах хэрэгтэй вэ?
    ӨӨ энэ биш юм уу? Сура энэ биш гэнэ. Хөл чин өвдөх болхоор үүрүүл
    Анхны rehearsal байхгүй юу. Сурад зориулж гайхшруулам бэлэг бэлдсэн байгааг мэдэж байгаа юу? Мэдэхгүй биздээ. Хүлээгээрэй.
    Eunhyuk: наадхаа хийхгүй байж болдоггүй юмуу?
    Sora: сайн байна уу
    Fighting junior: сайн байна уу. ЭВгүй болвол гарч ирнэ.Бид Fighting junior.
    Eunhyuk:Өнөөдөр хүрээд иржээ
    Sungmin:Эвгүй болцон уу
    Sora: Гуйлт байгаа болхоор, гэхдээ сургуулилт хийх хэцүү байгаа биздээ.
    Fighting junior: Өө энэ юу вэ
    Sora: хэцүү байгаа байх гээд
    Eunhyuk:Энэ мэдрэмж нэг л
    Fighting junior: сууна уу. арай Бүгд адилхан биш биздээ
    Sungmin: надад биенд сайн гуанжанним
    Kyuhyun: надад ч гэсэн гуанжанним юм шиг байна. 6н жил болсон гуанжанним юм шиг байна
    Eunhyuk: Өө манай гуанжанним энд бас байна. 6 жил болсон юм бол биднийг дэбют хийж байхад гарсан юм байна.Баярлалаа
    Sora: гэхдээ хариу
    Eunhyuk: биднээс юу хүсэж байгаан
    Sora: би хажууд нь байж асарч халамжилж чадахгүй болхоор оронд нь хэцүү үед нь тусалж байгаарай
    Eunhyuk: хэнийг
    Sora: Oppa-г
    Kyuhyun: хэн… leeteuk
    Sora;хэцүү үед нь хөлсийн арчиж
    Donghae: Бид нар уу
    Sora: аахаан
    Sungmin: аан тайзан дээр ядрах байх гээд үү
    Sora: aahaan
    Kyuhyun: ene sungminihtai hosolj bna shd
    Sungmin: aan ene sunny-g sanahaaraa. Hochoo deeriinheeree l bga yu
    Sora; zugeer oppa gej duudhaar blson
    Kyuhyun: agi gunjunim bish ymu
    Sora: teriig jaahan… odoogoor evgui bga bolhoor
    Eunhyuk: agi gunjunim ch arai
    Kyuhyun; ehneesee l hetreed yvsan
    Sungmin: tegvel odoo zugeer oppa ym u
    Sora: yeah
    Donghae; Bid nar yugeh u Duu gj bolohgui shd
    Sungmin: ber egch
    Eunhyuk: ber egchees aria uuruur duudah u. bid yu gj duudval zugeer u
    Sora: uuriinhuu husseneer l
    Eunhyuk: tgvel ya
    Sora;huuy gedgees aria uur
    Sungmin; ber egch gunj
    Eunhyuk: yu gene. yu gesen be
    Sungmin; ber egch gunj
    Kyuhyun; zuragtaar iim ym yrij bolohgui shde
    Sungmin: uuchlaarai
    Eunhyuk: agi ber egch
    Donghae: yu ve
    Eunhyuk: uuchlaarai
    Donghae: hairt ber egch
    Eunhyuk: chi yagad hairt gj
    Donghae; bi tgsen u
    Sora; gehdee yagad nudnii shil ziigeed bgan
    Eunhyuk:donghae ene hesgiig n sn oilgosongui
    Sora: tgvel bi 1.2.3.4 hurgen duu gj duuday
    Eunhyuk: arai yma
    Sungmin: bidend ner hurtel bhad
    Eunhyuk: nasniihaa daraallaar duuday
    Sungmin: bi tgvel 1
    Eunhyuk: bi 2
    Donghae: bi tgd 3 ymu
    Kyuhyun: sora ch gesen
    Sora: bi tgvel 5 boloy
    Fighting junior: 5 ber egch
    Eunhyuk: ehneesee orj irdgees ehley
    Sora: sain bn u
    Fighting junior: 5 ber egch
    Sora: leeteuk shi surguulilt hj bga ymu
    Eunhyuk: teuk ah u
    Sungmin: aan tiimee zuv
    Eunhyuk: bidnii ugiig sonsohgui
    Teuk: shindong soragiin hajuud bitgii bgad bai. Hold mendel.Sora shi harsan u.2 uulaa enen deer suugaad uzeh uu. Yu genee aan hugjiltei bh gj u

  2. Hae girldoo bayarlalaa good job bi Donghae bolmoor bna ter buh talaaraa nadad taalagddagiin hehe WGM-g ingeed l bichchihwel ch goyo bnadaa bi huleegeed l bgaa zawgui bgaa bhda zawtai bolwol bichne bhda gj bodood l bgaa hehe

    • за WGM-ийг бол ингэж хүн тус бүрээр нь бичиж ёстой амжихгүй дээ
      харин ерөнхий утгыг нь бичиж болно гээд дээр би үзсэн 3 ангийнх нь тухай сэтгэгдлээр бичээд үлдээсэн дээ уг нь чи үзээгүй юу? ерөнхийд нь юу ярьсан тухай

  3. yooy alaad hayatszn
    Shindong: Миний эхний шалтгаан: Хэрвээ би Eunhyuk болчихвол маш их идсэн ч огт таргалахгүй. Яг түүн шиг. Anchovy тэр үнэхээр туранхай. Энэ бол миний хамгийн том шалтгаан. Мөн бас нэг шалтгаан байгаа. Би царай муутай хүний амьдралаар амьдрахыг хүсэж байна.-xaxa xrxidoo Eunhyuk, mini huvid lav tsarai muutai bisheee
    tnks Hae-Girl est ineedtei bailaa 😉 xexe

  4. bichlegiig n uzerei Hyuk “Bi Siwon blhig huseh bn tr tsarai muutai blhor” gj heleher Siwon-g hararai
    aiiiirrrr huurhun buun shokond ortsn kkk

  5. Leeteuk: Super Junior-ийн бүх гишүүд дотроос дахин төрвөл би энэ хүн болмоор байна гэсэн гишүүн байгаа юу?
    Shindong: Сайн бодох хэрэгтэй юм байна даа
    Kyuhyun: Би хэн болохыг хүсэж байгаагаа мэдэж байна
    Leeteuk: За Kyuhyun
    Kyuhyun: Би дахин төрвөл Donghae болохыг хүсэж байна.
    Leeteuk: Яагаад? Шалтгаан нь юу вэ?
    Kyuhyun: Donghae яг л романтик анимегээс гараад ирсэн юм шиг санагддаг. Олон эмэгтэйчүүд түүнд сайн байдаг.
    Donghae: Хүмүүс чамайг шоолно ш дээ
    Leeteuk: Donghae-ийн яг юунд нь чи тийм их дуртай юм бэ?
    Kyuhyun: Зүгээр л царайнд нь. Түүний царай, түүний гадаад байдал.
    Leeteuk: Чи зөвхөн царайг нь л хүсэж байгаа хэрэг үү?
    Kyuhyun: Ялангуяа биеийн өндөр болон бусад зүйл нь хэрэггүй. Зөвхөн царай.
    Leeteuk: Аан, зөвхөн царай. Хэрвээ чи дахин төрвөл……….
    Kyuhyun: Donghae-ийн царайтай болж төрмөөр байна.
    Leeteuk: Хэрвээ Donghae эмэгтэй байсан бол чи сонирхох байсан уу?
    Kyuhyun: Хэрвээ Donghae эмэгтэй байсан бол уу?
    Leeteuk: Тийм.
    Kyuhyun: Хэрвээ би өөрөө эмэгтэй байсан бол Donghae-тэй болзохыг хүсэх байсан.
    Leeteuk: Чи ч тэрэнд үнэхээр сайн юм аа.
    Shindong: Аа, харин миний хувьд… энэ ч их хэцүү юм аа. Би Eunhyuk болохыг хүсэж байна.
    Бүгд шуугилдаж эхлэв.
    Eunhyuk: Зүгээр л түүнийг сонсоё. Тэр царайлаг болохыг хүсэж байгаа юм байна.
    Shindong: Миний эхний шалтгаан: Хэрвээ би Eunhyuk болчихвол маш их идсэн ч огт таргалахгүй. Яг түүн шиг. Anchovy тэр үнэхээр туранхай. Энэ бол миний хамгийн том шалтгаан. Мөн бас нэг шалтгаан байгаа. Би царай муутай хүний амьдралаар амьдрахыг хүсэж байна.
    Eunhyuk: Тэр их хөгжилтэй хүн шүү. Тэр хөгжилтэй байлгая л гэж бодож байгаа юм.
    Leeteuk: Тэгвэл Eunhyuk-аа чи дахин төрвөл хэн болмоор байна?
    Eunhyuk: Тэгвэл би Siwon болж төрмөөр байна.
    Leeteuk: Siwon уу? Яагаад тэр вэ?
    Eunhyuk: Би ч гэсэн царай муутай хүн яаж амьдардгийг мэдмээр л байна ш дээ
    Хүн бүхэн инээдээ барих гэж зовж байна. Ялангуяа тэр Siwon бүр үхлээ ккк
    Leeteuk: Eunhyuk наадах чинь нэг л зөв сонстохгүй л байна даа.
    Kyuhyun: Манай энэ хөгжилтэй хүн л дээ
    Eunhyuk: Би ийм царайтай болвол миний амьдрал яг ямар байхыг би ч гэсэн мэдмээр байна ш дээ
    Leeteuk: Чи энийг зөв гэж……
    Eunhyuk: Би энэ царайтай амьдарч болох уу?
    Leeteuk: Чи тэгэхээр Siwon-ийг царай муутай гэж бодож байгаа хэрэг үү?
    Eunhyuk: Тэгэлгүй яахав. Ямар ч сэтгэл татам зүйл байгүй байгааз дээ
    Leeteuk: Ryeowook-аа чи хэн болмоор байна?
    Ryeowook: Надад давхраа байхгүй юм чинь… Shindong болмоор байна
    Leeteuk: Түр хүлээгээрэй
    Ryeowook: Надад давхраа байхгүй болохоор л…
    Leeteuk: Yesung хэн болмоор байна?
    Yesung: Leeteuk болмоор байна.
    Leeteuk: Би юу? Яагаад?
    Yesung: Би энэ 2011 онд их зүйл хийж чадаагүй. Харин 2012 онд завгүй байхын хүсэж байгаа болохоор л тэр.
    Shindong: Leeteuk тэгвэл хэн болмоор байна?
    Siwon: Та ахлагч юм чинь magnae болохыг хүсэж байгаа биз дээ.
    Leeteuk: Би Ryeowook болмоор байна. Ryeowook хэдий magnae ч гэсэн бага зэрэг хүмүүжээгүй гэх юм уу даа. Хүн бүр чимээгүй байхад гэнэт “Yeahhh” гээд л орилно. Бас их гэнэн, реакц гайхалтай.
    Shindong: Тэгэхээр та юунд ч санаа зовохгүй амьдрахыг хүсэж байгаа юм уу?
    Leeteuk: Миний хувьд “би яаж байх вэ? Юу хийвэл болох вэ? Цаашдаа яах вэ?” гэх мэтээр байнга бодож санаа зовж байдаг. Ryeowook-ийн хувьд бол тийм биш. Амьдралыг байгаагаар нь хялбараар хүлээж авдаг.
    Shindong: Тэгээд эцэст нь гол санаа?
    Leeteuk: Би дахин төрвөл Ryeowook болмоор байна.
    Sungmin: Kyuhyun болмоор байна. Би аль дээрээс л түүний хоолойг сонирхож байсан.
    Kyuhyun: Надаас илүү хоолойг нь уу?
    Sungmin: Тийм, бас тэр тоглоом тоглохдоо сайн. Харин би муу.
    Eunhyuk: Тэр ч үнэхээр муу шүү
    Shindong: Чи ерөөсөө л мэргэжлийн тоглоомчин болвол яасын бэ?
    Sungmin: Хаха, хамгийн чухал нь манайхан дотор тэр хамгийн бага нь, макнэй нь шүү дээ. Тийм болохоор л тэр.

Хариулт үлдээх

