Cyworld, Twitter, me2day шинэчлэлүүд…

Shindong

Osaka-д амралтын өдрөөр болох Super Show-д зориулсан миний чихэвч!! ^ ^ Би аз жаргалтай байна .. Би чихэвчээ сайн сонсоод тоглолтоо сайн хийх болно оо ^^

Sungmin me2day

Eunhyuk

Одоо л би сэтгэл санаагаа жаахан цэгцэлж байна. Яг л найз охиноосоо салсан юм шиг мэдрэмж төрж байна…ккㅋㅋ Энэ 5 жил хагасын хугацаанд би олон сайн хүмүүстэй ажиллаж, маш их зүйл сурч авсан. Өдрийн бүх цагаас оройн 22-24 цаг хүртэл миний хувьд маш чухал цаг хугацаа…

Манай ажилчид бид 2-т өдөр бүр олон сонирхолтой түүх ярьж өгдөг байлаа. Юугаар ч сольж болшгүй хамгийн нандин дурсамжийг хамтдаа өнгөрөөсөн манай Kiss family-ийн гишүүддээ маш их хайртай. Би чинь зүрхнээсээ бүгдэд нь маш их талархаж байгаагаа хэлмээр байна!!

Одоо би маш олон зүйлд өөрийгөө сорих гэж байгаа. Намайг үргэлжлүүлэн дэмжиж байгаарай!! Бүгдээрээ эрүүл энх аз жаргалтай байгаарай~ 22-24 цаг!! Цаашдаа Sungmin, Ryeowook 2-той хамтдаа сайхан цаг хугацааг өнгөрүүлж тэднийг дэмжиж байгаарайㅎㅎ Sungminie hyung, Ryeowook ah~ Манай Sukira-г сайн харж хандаж байгаарайㅜㅜ Хүмүүс ээ, бүгдэд нь маш их баярлалаа, Хайртай шүү!!! Chu♥

Санаж байна……..^^ Teukie hyung!!! Бид дахиад энд буцаад сууна биз дээ?

Leeteuk

@AllRiseSilver Мэдээж бид буцаж ирнэ..^^ Энэ байр суурь хэзээд чи бид 2-ийнх байх болно..!! Гэхдээ одоо ингээд бодоод байсан чинь бид 2 үнэхээр гэнэн сахилгагүй байжээ.. ккㅋㅋтийм биз?ㅋㅋㅋ кк одоо бодоод байхад бид ганц л зүйлд анхаардаг байжээ..Одоо ах нь өөрийнхөө шинэ талыг харж байгаа..Гэхдээ сүүлийн үед ганцаардаж байна шүү..

@AllRiseSilver Учир нь чи бид хоёр 6 жил гаруй тасралтгүй ажилласан болохоор санаад байгаа юм..бас бидэнд гишүүдээс минь өөр юу ч байхгүй байсан..^^;;Надад илүү их ажил хэрэг болж байх шиг байна..Надад жаахан зав гарвал л ямар нэгэн зүйл хийхгүй бол болохгүй юм.ㅜㅜ

Henry

Зүгээр л мэндэлмээр санагдаад!!!! Та нараар юу байна даа!!?

Sukira Twitter 

Kibum

Dogok бага сургууль, би түр очоод ирлээ. Жаахан байхад энэ сургууль их том санагддаг байлаа…гэхдээ одоо тэгж санагдахаа больж дээ. Гэнэт л би хүүхэд үеийн найзуудыгаа саналаа… бүх зүйл өөрчлөгдчихсөн байгаа нь харамсалтай.

Siwon

Энийг үзээд ямар их инээвээ..^^Энэ бол Buzz-ийн найз Sizz ^^ have a good day all ^^

Leeteuk

Super Junior no. 4-д оржээ. Дэлхийн хамгийн алдартай уран бүтээлчийн тоонд Twitter-д!!!!^^

Аль хэдийн санаад байна..^^ Eunhyuk-ah уучлаарай.. keke

Хаана ч байсан өөрсдийгөө хамгаалахын тулд би үргэлж харж байгаа шүү…^^

DJ-ийн ажлаа орхисноос хойш миний өдөр тутмын амьдрал уйтгартай болж байна.. Гарч байгаа завандаа би дасгал хийж эрүүл мэндэдээ анхаарах зүйл л хийж байна даа. Ажлаа хийхгүй болохоор л ядраад байх шиг~ Би бүхнийг чадах болно hwating ^^

Ryeowook

Надад ямар ч facebook байхгүй. . Хэн миний нэрээр тийм юм хийгээд байгаа юм бэ?? Би facebook нээх тухай бодож байсан ч.. одоо бол чадахгүй ээ. . ;; би хууль бус зүйлийн золиос болж байгаа юм байх даа? ? ㅎ

Би анх удаагаа албан ёсоор радио DJ болж байна!!! Sukira-ийн гэр бүлийнхэн бүгдэд нь баярлалаа~^^12 сарын 5-наас эхлэн бидэнтэй хамтдаа байгаарай ~ өнөөдөр буюу 12 сарын 6-ний өдөр тохиож байгаа аав ээждээ хуримын ойн мэнд хүргэе~~~kyakya thank you. Ryeowook

Sukira Twitter

Sukira-ийн шинэ cute DJ нар болох ~ Sungmin, Ryeowook эхний өдөр!!! Sungmin Ryeowook DJ!! ^^

Ryeowook new dp

Shindong

Siwon

Mamonde-ийн зураг авалтын үеэр^^ Хятад Солонгост зэрэг гарах болохоор чухал царайтай байх хэрэгтэй! Shh!

Jimin noona-тай хамтдаа Mаmonde CF зураг авалтын үеэр! Эгчийн тоглож байгаа “Padam Padam’  киног сайн дэмжээрэй~^^ yay!

Donghae

Everybody Good morning !! Have a nice day !!!

Би яг одоо KBS Kiss the Radio дээр байна !! Leeteuk hyung, Eunhyukie, та хоёр энэ хугацаанд маш сайн байсан шүү^^ Шилдэг нь !! I love you !! Та бүхэн манай Sungmin hyung болон Ryeowookie хоёрын Sukira-г сайн дэмжээрэй^^

Siwon

@special1004 @AllRiseSilver та хоёр сайн байлаа. Намайг оролцуулаад бүх сонсогчид та нарт хайртай^^! Хайрт Teukie hyung болон манай гялалзсан anchovy Eunhyukkie! Хайртай шүү ах дүүс минь!

Leeteuk

5 жил хагасын дурсамж..1932 өдрийн үнсэлт..sukira..Жаргалтай байсан..Цэрэгт элсэх эцсийн өдөр хүртлээ радиогоо хөтлөнө гэж бодож байлаа ..Салах ёс хийх өдөр санасныг бодоход эрт болчихлоо..Дэмжиж байсан хүмүүстээ баярлалаа..I love you

Сукирад энэ бүх хугацаанд хамт ажилласан 23 PD..бас миний хамтрагч дүү Eunhyukie, оролцсон бүх зочид, радиогийнхаа бүх гэр бүлийн гишүүд  бүгдэд нь баярлалаа. Би гайхалтай хүн болоод буцаад ирэх болно оо!

@donghae861015 Donghae ya баярлалаа..Чи цаг гаргаж бид 2 дээр студи хүртэл ирсэн..Чи бол үнэхээр Sukira-ийн үнэт эрдэнэ..

@siwon407 Siwon ah баярлалаа!!! өмнө нь хэлж байсанчлан шилдэг нь байцгаая!!! сайн хичээцгээе!!! хаана ч байсан

Ryeowook

Гайхалтай Eunteuk DJ~ Ах нар минь, та хоёр хэзээд шилдэг нь байснаа мэдэх үү сүүлчийн kiss хүртэл би зөндөө уйллаа ㅠㅠ Баярлалаа, I love you, 5 жил хагасын турш та хоёр сайн байсан шүү~~ sob sob, би Eunhyukie ахын нулимсыг хараад уйлахгүй байж чадсангүйㅠㅠ

Eunhyuk

Жинхэнэ юм шиг санагдахгүй байна

Siwon

@AllRiseSilver итгэ дээ

Ryeowook

Sukira-г сонсож байна ^^ Eeteukie ах төгөлдөр хуур тоглож байна кк ㅋㅋㅋ Өнөөдөр Eeteuk болон Eunhyuk ахын сүүлчийн өдөр бүгд сайн сонсоорой ^^ Гэнэт яагаад нулимс урсаад байна аа. .ㅠ

Park Inyoung 

 @special1004 Дүү минь чи хийж чадна аа!^^ ㅎ Noona нь ч гэсэн гунигтай байна гэхдээ.. Hwaiting!♥ би сонсож байна аа~~

@ryeong9: Noona нь сонсож байна- Хэдий инээж байгаа ч.. бас гунигтай байна..ㅜ

Sukira PD Twitter

Suju Eeteuk, Eunhyukkie нар 1932 дахь өдрөө сүүлийнхээ нэвтрүүлгийг хийлээ.

Leeteuk 

Энэ бол End биш.. And шүү..^^ Ирэх долоо хоногт Японы Осакагийн Kyocera Dome-д болох тоглолтонд уулзацгаая. Тоглолтонд 50,000 хүн ирэх болно!!^^ Тэнд уулзая!!!

Yesung

Malaysia ELFs!! Удахгүй уулзая ^^

Sungmin me2day

Eunhyukkie, энийг ав!

Би блогуудаар хэсэж байгаад тэгээд энэ!
Илрүүллээ~~!

Яагаад энэ зураг надад таалагдаад байна аа~~? кккㅋㅋㅋㅋ
Би энийг утасныхаа дэлгэцэнд тавина аа!ккк ㅋㅋㅋ

Siwon

Кино үзсээр байгаад ийм орой унтаж байна. Twilight – Breaking Dawn үнэхээр сонирхолтой юм гээч. Театрт ганцаараа үзсэн болохоор ч тэр юм уу илүү сайн ойлгож гайхалтай санагдсан. good night you beautiful world.

Kyuhyun

Kyuline.. Би Kyuhyun-ie ах болон Changmin-ie ахдаа хайртай..-Minho- Changmin ah, ажлаа сайн хийгээд Сингапур дахь fanmeeting амжилттай дуусгаад хурдан ирээрэй.-Kyuhyun- ах үргэлж миний зүрхэнд нэг номер. Kyuline үүрд -KyuMin-Minho-ийн хувь 80%!!! Kyuhyun-ий хувь 20%!!

Siwon

Манай хоёрын хурим. Чин сэтгэлээсээ баяр хүргэе! аз жаргалтай байгаарай ^0^♥

Yesung

Malaysia явлаа! Malaysia ELF! намайг их санасан уу?

Leeteuk

Тай E.L.F.^^  dong hae -тэй хамт [12plus] хаана ч байсан хамтдаа байдагт баярлалаа^^

Donghae

12Plus зураг авалтын дараа, Teuk-ie ахтай гадаа хүлээж байсан ELF-үүд!! Маш их баярлалаа Thai ELF!! I ♥ U & Good Night!! Зүүдэндээ уулзая!

Kyuhyun

Radio star-ийн дэмжигч фэнүүдээс ирсэн хоол бас бэлэгнүүд~ Өчигдөр зургийг нь хийж чадсангүй. Маханд дуртай Kyu… hahaha Thank you!!!

ZEA Hyunsik

@ryeong9 Ах ааааааа~~!! оройтчихож гэхдээ.. МАМА шагнал авсанд баяр хүргэж!! sukira DJ daebak!! дахин дахин баяр хүргэе!! Ах маш их хичээн ажилаад ZEA-ийн hyungsik шиг болохыг хүсэж байгааг мэдэж байна кккㅋㅋㅋbong (эрхэлж байгаа үг гэнэ кк)

Shim JaeWon

“Ah” миний хайрт шавь Sungmin-ie-тэй хамт!!!!!!!!!!

Leeteuk

Ганцаараа зураг авхуулах гэхээр л болохгүй юм..haha Би Donghae-тэй хамт Тайландад байна ^^ Thai Hi~~!!Thai!!!

7 comments on “Cyworld, Twitter, me2day шинэчлэлүүд…

  1. aaaah heden odor tolgoigui yum shig l guileee ah nariigaaa ih sanajeee….Anu unnie iim goy bichleg bainga hiidegt maash ih byarlalaaa Bugednd ni hairtai shuu!!!!!

  2. ~~Ажлаа хийхгүй болохоор л ядраад байх шиг~~
    ~~Надад илүү их ажил хэрэг болж байх шиг байна..Надад жаахан зав гарвал л ямар нэгэн зүйл хийхгүй бол болохгүй юм~~-Teukkie, Hyukjae oppa nar min dee amrah heregtei shu de
    Teukkie ah udku tseregt yavna 😦
    Bayar hurgey 4t yaay 😉

    Eunhyukkie, энийг ав! gne xexe

    Udku yapond bloh togloltnd ni amjilt husie
    bayarlala Anuka egchee 😉
    end CY-gj bhgu tweet, Me2day neeh orod bdaggu bolohoor 🙂

Хариулт үлдээх

