[орчуулга] Super Junior ft F(x) – Oops

[f(x)] Тэгэхээр хатагтай нар аа, та нар миний юу бодож байгааг мэдэрч  байгаа.
Энэ хөвгүүд дандаа л хуурч байдаг.
Өөрсдийнхөө эр хүн гэдгийг мэдрэхийг хүсдэг.
Бас удирдахыг хүсдэг.
Дандаа өөрсдийнхөө зөв гэж боддог.
Гэхдээ тэд зүгээр л ойлгодоггүй.
Зөвхөн худлаа хэлэх нь тэдэнд хангалттай биш. Энэ хүүхдийг хараач.
Хэн нэгэн тэдний залийг зогсоох хэрэгтэй.
Тэд дахиад л эхлэх гэж байна.
Хэрвээ тэд амаа нээх л юм бол.
Хэн ч тэднийг зогсоож чадахгүй.
Stop it.  Oops.  Oops.
Тэд oops  oops гэж байна.
[Eunhyuk] За бүгдээрээ эхэлцгээе. Алга ташилт хүсье.
Хүмүүс юу хэлэх нь хамаагүй, миний visual хамгийн шилдэг нь бас number one.
“visual дуучин” гэсэн нэр томьёо намайг дагадаг.
Намайг ТВ-ээр гарахад л, охид юу ч хийж байсан хамаагүй намайг л үздэг.
Харж байна уу, Choi Siwon?
[Siwon] Тийм ээ, би харж байна. Чи сайн байна шүү
 
 
[Eunhyuk] Ганцхан өдөр, ердөө ганц өдөр би “чи царайлаг” гэдэг үгийг сонсохыг хүсэж байна.
Би өдөр ирэх тусам царайлаг болж байгаа болохоор,
намайг царайгаараа амьдардаг гэсэн сэтгэгдэл бичихээ боль.
Миний дуулах чадвар ердөө л царайны минь сүрд нуугдчихдаг.
Би царайгаараа хүмүүсийг миний өмнө өвдөг сөхрүүлдэг болгоно.
[f(x)] 

Зөвхөн худлаа хэлэх нь тэдэнд хангалттай биш. Энэ хүүхдийг хараач.
Хэн нэгэн тэдний залийг зогсоох хэрэгтэй.
Тэд дахиад л эхлэх гэж байна.
Хэрвээ тэд амаа нээх л юм бол.
Хэн ч тэднийг зогсоож чадахгүй.
Stop it.  Oops.  Oops.
Тэд oops  oops гэж байна.

Stop it.  Oops.  Oops.
Тэд oops  oops гэж байна.
[Donghae] Байж боломгүй зүйл ярихаа боль. Би чамд түлхүүрээ өгье.
Машиныг минь ав. Миний унадаг энэ машин бол та нар бүгд атаархахаар super машин.
Mиний байшин Las Vegas, L.A., Hollywood, Hawaii, Maldives бас Dubai-д байгаа.
Би энэ байшингууд руугаа онгоцгүйгээр очдог.
Шалтгаан нь юу вэ? Миний машин тэнгэрээр нисдэг. Тэнгэрээр нисдэг.
Миний шинэ машин оройтож байна тиймээс би өөр машин авахаар шийдлээ.
Би тээвэрлэх картыг нь цэнэглэж амжаагүй тиймээс шинэ машин авъя.
Би зүгээр л олныг худалдаж авдаг. Би зүгээр л олныг худалдаж авдаг.
Миний машин та нарын ангайхаар машин.
Үйлчлэгч ээ, машиныг минь зогсоолд тавиарай. Hey, Mr. Simple.
[f(x)] Oops boy.  Зөвхөн инээсэн дүр үзүүлье.
Oops boy.  Pinocchio ирчихлээ.
Oops boy. Энэ эрчүүдийг залийг хараач.  Oh yeah.
[Shindong] GPS авчраарай. Энэ чамд хэрэгтэй. Миний гэрт хүүхэд алга болчихсон, одоо хүртэл зарлал нь манай гэрт нааж байгаа.
Park Jisung ирчихээ юу? Хараач. Би хөл бөмбөгийн хичээл заалгаж байгаа.
Энэ бол динозаврын арьсан хүрэм. Энийг олох гэж зовсон шүү.
Би яг мартчих дөхлөө энэ бол миний тэжээмэл бар.
Түүний нэрийг Цезарь гэдэг. Харин энэ бол миний ээжийн шимпанзе.
Чи кофенд дуртай юу?
Намайг дагаад яв. Би чамд харуулъя.
Хэрвээ чи цангаж байгаа бол миний фирмээс Аmericano аваад уучих.
Oops.  Oops.  Oops.
[Leeteuk] Hey загас минь. Миний түүхийг сонсохыг хүсэж байна уу?
Дэлхий миний хэлснээр л өөрчлөгддөг.
1 + 1=3 бас 1 – 1=100 .
Миний хэлснээр цагаан хүн хар болно.
Хар хүн цагаан болно.
Би арьс өнгөөр ялгаварлахыг үзэн яддаг.
Та нар хуулийг эсэргүүцэж, тив дэлхийн тухай яримаар байна уу?
Бүх дэлхий ганц л газар дээр тогтдог.
Миний бүх үг үнэн бас энэ үгс дэлхийн хууль.
Би бол охидын ерөнхийлөгч Leeteuk.
[f(x)]  Oops. 

Зөвхөн худлаа хэлэх нь тэдэнд хангалттай биш. Энэ хүүхдийг хараач.
Хэн нэгэн тэдний залийг зогсоох хэрэгтэй.
Тэд дахиад л эхлэх гэж байна.
Хэрвээ тэд амаа нээх л юм бол.
Хэн ч тэднийг зогсоож чадахгүй.
Stop it.  Oops.  Oops.
Тэд oops  oops. oops.  oops гэж байна.
[Heechul] 2 жил. Би явчихаад ирье.
Ертөнцийн том одын заль, заль, худал үгс эхлэх гэж байна.
Над шиг Pinnochio өөр хаана ч байхгүй. Үнэхээр.
Би гэрэлтдэг. Миний царай юу цэцэг үү. Миний фигур дур булаам.
Би эмэгтэйчүүдийн царайг хардаггүй. Минийх угаас илүү.
Mиний утас шөнө дунд ч дугарч байдаг.
Даваа, Лхагва мөн Баасан гариг чи миний эмэгтэй.
Мягмар, Пүрэв мөн Бямба гариг тэр бол миний охины oppa.
Намайг ч гэсэн аваач. Ням гариг okay.
Okay. Чи бол гуа сайхан яг л миний стиль.
Яг л тэнжан шиг намайг зуурч байгаа энэ охин.
Миний зан чанар гэвэл би аялалд явахдаа, зөвхөн өөрийнхөө хоолыг заавал авч явдаг.
(давхар хэлэгдэнэ: Би муухай ааштай хүн)
[Shindong] Ах аа, таны хэлж байгаа нь худлаа биш байна шдээ.
Зөвхөн худлаа хэлэх нь тэдэнд хангалттай биш. Энэ хүүхдийг хараач.
Хэн нэгэн тэдний залийг зогсоох хэрэгтэй.
Тэд дахиад л эхлэх гэж байна.
Хэрвээ тэд амаа нээх л юм бол.
Хэн ч тэднийг зогсоож чадахгүй.
Stop it.  Oops.  Oops.
Тэд oops  oops. oops.  oops гэж байна.
Тайлбар
  •  “Харж байна уу, Choi Siwon? [Siwon] Тийм ээ, би харж байна. Чи сайн байна шүү”
энэ хэсэг яг анх дууны хэсэгт байдаггүй, харин дээр миний тавьсан бичлэг дээр л байгаа
  • Park Jisung бол Солонгосын спортын хамгийн том од. Хөл бөмбөгийн тамирчин. Одоо Манчестер Юнайтед-д 13 дугаартай тоглодог
  • “Харин энэ бол миний ээжийн шимпанзе.” Энэ хэсэг дээр Eunhyuk шимпанзе болж байгаан кк
  • Heechul-ийн хэсгийн тухай: Энэ дуу нь ерөнхийдөө хүн бүр худлаа зүйл зохиож тэрийгээ дуулж байгаа. Харин Heechul-ийг дуулсны дараа Shindong “ах аа, энэ худлаа биш” гэж байгаа нь яг Heechul-ийн хэсэг бол бодит үнэн гэсэн үг ккк
6 comments on “[орчуулга] Super Junior ft F(x) – Oops

    • nadd bol yag korea-r oilgod sonsoh n taalagddg kk
      yag korea-r l sonsohod utga n gardg
      mongol ru hurwuulj bldgu ug bs bdima ihenh duund

Хариулт үлдээх

