[Орчуулга] SS4 Eunhyuk Solo – Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү Lee Hyuk Jae

Уулзсандаа таатай байна.
Миний нэр Lee Hyuk Jae.
Үнэндээ би rap genius.
Өөрөө гялалзагч тэр visual
Энэ дууны үгс яг л эрдэнийн чулуу мэт.
Хүмүүсийг сургагч удирдаач мэт.
Энэ 6 жилийн хугацаанд сургуулилтын өрөөнд шилдэг нь.
Тайзан дээр гарах үед ч миний бүжиг гайхамшиг.
Чиний сонголт:  марзан эсвэл sexy.
Би магадгүй Jekyle болон Hyde шиг.  Би бол 2 нүүртний нийлбэр.
Бүжиг энэнд бол бусдаас өөр.
TV-ээр, миний ам төрөлхийн мэдрэмжээрээ ярьдаг.
Бусдын юу гэж бодож байгааг бүү бод, яг одоо надад дуртай гэдгээ хэл.
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэр хэн билээ?
ELFs: Lee Hyuk Jae
Хүмүүс idol хамтлаг 5 настай л гэж ярьдаг.
Хүмүүс 5 жилийн дараа тэд алдартай биш болно гэж ярьдаг.
Инээдтэй юм. Бид дахин 50 жил үргэлжлүүлэх болно.
Хоолноос гадна бид фэнүүдийнхээ хайрыг идэж амьдардаг.
Хэрвээ чи мэдэхгүй бол энэ бол fandom. Бид үргэлж тэднээрээ хайрлуулдаг.
Энэ бол ойлгомжтой. Бидний хэлдэг энэ зүйл фэн сервис гэж нэрлэхгүй.
Энэ бол фэн сервис биш. Энэ бол жинхэнэ. Бид үнэхээр хайрладаг.
Чи бол E.L.F. Тийм болохоор миний хувьд чи энэ дэлхийн хамгийн үзэсгэлэнтэй нь.
Хэдий хэмжээ өөр ч. Дэлхийн.
Чи бол миний амьдралыг бүрхсэн навч.
Бусдын юу гэж бодож байгааг бүү бод, яг одоо надад дуртай гэдгээ хэл.
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэр хэн билээ?
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Миний нэр хэн билээ.
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү. Миний нэрийг хэлээрэй?
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
ELFs: Lee Hyuk Jae
6 comments on “[Орчуулга] SS4 Eunhyuk Solo – Эрдэнийн чулуу өөрөө гялалзагч царайлаг хүү Lee Hyuk Jae

  1. “Би бол 2 нүүртний нийлбэр.” gsn ene heseg n taizan dr blon TV-eer 2uur dur turhtei gsn ug shu
    Бүжиг энэнд бол бусдаас өөр.
    TV-ээр, миний ам төрөлхийн мэдрэмжээрээ ярьдаг.

Хариулт үлдээх

