[Зохиомж] Зүрх минь намайг уучил… 3-р хэсэг

3-р хэсэг Miracle

Мийна бодол

Байшин үнэхээр том юм. Тэд их том хамтлаг юм шиг байна. Тийм болохоор л ийм том байшинтай байх. Та нар мэднэ дээ. Солонгост байшин гэдэг тэнгэрт хадсан аймшигтай үнэтэй. Тийм болохоор л би энд байгаа. Оронгуут үүдний өрөө нь цэлгэр уужим, жижиг зүйл багатай цэвэрхэн санагдав.

За тэхээр байшингийн талаар дараа ярьцгаая.

Яг үүдний өрөөний тэнд нэгэн залуу зогсож байна. Намайг хараад шууд л гартаа барьж байсан шилэн аягаа газар алдчихав.

Анхны харцаар дүгнэвэл Leeteuk oppa-аас насаар дүү надтай чацуу, бас чимээгүй даруухан юм шиг санагдав. Гэнэт

Leeteuk oppa: Wook-ah, чи чинь яаж байна аа, зочинтойгоо мэндэл

Ryeowook: ах аа,,,

Teukkie hyung ирчихсэн үү, ах аа, хурдан наашаа ороод ир, энэ охин их хөөрхөн юм аа, би танийг танилцуулаад өгөх үү” гэж хэн нэгний орилох дуу цаад өрөөнөөс сонстов.

Leeteuk : Яааа, Kim Yong woon амаа тат

Өөр нэг өрөөнд хөгжим дарах чимээ, бас нэг өрөөнөөс хэн нэгний дуулах нь сонстоно. Хамгийн наана байгаа өрөөнөөс харин бодвол видео тоглоомны дуу гараад байгаа бололтой. Хмммм, тэд үнэхээр олуулаа амьдардаг бололтой. Тэд надтай амьдрахыг зөвшөөрөх болов уу? Гэх зуур шилэн аягаа унагаасан залуугийн чихэнд Teuk oppa ямар нэгэн зүйл шивнэж тэр үгээр хэлэхийн аргагүй гайхаж байгаа нь илт над руу үл итгэсэн харцаар цоо ширтэв. Гэсэн ч надад эвгүй байгааг мэдсэн бололтой өөрөө ч харахгүй байх гэж хичээж байгаа нь мэдрэгдэв.

Leeteuk бодол

За тэгэхээр хүүхдүүдэд бүгдэд хэлсэн нь дээр байх.

Wook-ah, чи яваад бүгдийг нь дуудаад миний өрөөнд цуглар гэж хэл. Бас намайг зочинтой ирснийг сануул. Хэнийг ч дутахгүй бүгд ир гэж дамжуулаарай”

Miina бодол

Удалгүй бүгд гараад ирлээ. Байз нээрээ Leeteuk oppa чинь ахлагч нь гэсэн. Тийм болохоор тэд үгэнд нь сайн ордог байх нь. Гэгээн дарь эх минь. Үнэхээр л нүдний минь өмнө 10-аад залуу зогсож байлаа. Бүгд өөр өөрийн төрхтэй, бүгд л гайхсан харцаар ширтэх боловч хэн нь ч юу ч түрүүлж асуухгүй байлаа.

Тэд дэндүү олуулаа би ганцаараа яагаад ч юм надад аймаар санагдаж би тэдэн лүү эгцэлж харж чадахгүй байв. Гэтэл

Leeteuk oppa:“хүүхдүүд ээ, бүгдээрээ сууцгаачих, надад та нарт хэлэх зүйл байна” гэхэд бүгд тойроод сууцгаав. Бүгд Wook гэж дуудаад байсан хүүхэд рүү гайхсан харц чулуудсан ч нөгөөх нь “би ч гэсэн гайхаж байна” гэсэн харц чулуудаж байгааг нь анзаарав.

Kangin бодол

Энэ хөөрхөн охин хэн юм бол оо?

Hangeng бодол

Ах яагаад ийм чухал царайлчаа вэ? Энэ хамаатан нь юм болов уу?

Yesung бодол

Эмэгтэй хүн манай гэрт юу хийж байгаан бол?

Shindong бодол

Хөөх

Sungmin бодол

Хммммм

Eunhyuk бодол

Энэ чинь манай гэрт, ийм орой бас тэгээд эмэгтэй хүн юм болоод байна аа

Siwon бодол

Ертөнцийн эзэн минь энэ хэн бэ?

Ryeowook бодол

Ахын хэлсэн үнэхээр үнэн гэж үү?

Kibum бодол

Хэн бэ?

Kyuhyun бодол

Энэ чинь хэн гээч нь ороод ирчихээ вэ? Ах яах гэж байгаа юм бол?

Leeteuk бодол

Leeteuk: “За тэгэхээр хүүхдүүд ээ, танилц энэ бол Мийна, тэр Монголоос ирсэн гэж хэлэнгээ эелдэг байгаарай” гэж нүдний булангаараа түүнд анзаарагдахгүйгээр дохио өгөхийг хичээв”

Тэр өнөөдрөөс эхлэн түр хугацаанд манайд амьдарна. Хэн нэгэн түүнд өрөөгөө түр хэрэглүүлээч. Гэхдээ юутай ч эхлээд бүгдээрээ танилцчих

Бүгдээрээ: Танилцсандаа таатай байна. Намайг….гэдэг (Yesung, Kangin, Sungmin Donghae…гэх мэт)

Miina бодол

Мийна: Би ч гэсэн танилцсандаа таатай байна. Гэхдээ намайг үнэхээр уучлаарай. Би бүгдийнх нь нэрийг сайн цээжилсэнгүй. Гэхдээ удахгүй бүгдийг нь цээжилнэ ээ.

Yesung: Teuk ах аа, би өрөөгөө өгөөд Ryeowook-тэй хамт нэг өрөөнд оръё. Хурдхан цэгцлээд өгнө өө. Мийна, чи түр хүлээгээрэй. Ах аа, таньтай түр уулзаж болох уу?

Leeteuk:  Түр хүлээж бай. Чи эхлээд өрөөгөө суллаад өгчих. Мийна чи өрөөндөө ороод хувцасаа янзал даа. Надад түр хийх ажил байна гэж хэлээд мөрөн дээр нь гараа тавив. Бүгдийнх нь харц гар дээр нь тусав.

Мийна: За

5 Минутын дараа

Yesung: Өрөө бэлэн. Та орж хувцасаа янзал даа 

Ингээд Мийнаг өрөөнд нь оруулаад хаалгаа хаангуут бүгд Leeteuk рүү тайлбар хүссэн харцаар ширтэв.

Kangin: Ах аа, яг юу болоод байгаа юм бэ? Үдшийн 11 цагт  хувцастай цүнхээ барьчихсан гадаад охинYesung ахын өрөөнд яагаад байгаа тухай энннннн?

Kangin-ийг асуухад бүгд дуу нэгтэйгээр хүлээн зөвшөөрч байгаагаа илтгэн Teuk рүү харцаа шилжүүлэн хариулт хүлээв.

Leeteuk: Та нарын том ах байж ийм зүйл хэлээд сууж байгааг минь уучлаарай. Бас энэ бүх хугацаанд нууж байсныг минь уучлаарай. Мийна бид 2 уулздаг болоод 6 сар өнгөрч байна.

6 сарын өмнө бид SM town-ий тоглолтоор Японд очсоныг санаж байна уу? Тэр үед би сурсан зангаараа орой нь агаарлах гэж гараад хөлөндөө гипстэй сууж байгаа Мийнатай танилцсан юм. Тэр намайг дуучин гэдгийг ч мэдэхгүй байсан. Намайг танихгүй надаас зугатаж байсан анхны хүн болохоор надад ч сонирхолтой байсан. Анх танилцаад тэр оройжин цэцэрлэгт элдвийн зүйл ярьж суухад их таалагдсан бас та нар ойлгож байна уу? Би түүнийг зүгээр л баяртай гээд явуулчихаж чадаагүй юм. Харин дараа нь тэр Японд сурж байсан сургуулиасаа шилжиж Солонгост сурахаар болоод энд ирсэн. Гэтэл өнөөдөр Мийнагийн байсан айл нь түүнийг гэрээсээ хөөгөөд гаргачихсан. Товчхондоо ийм л зүйл болсон. Түүнийг байлгах хамгийн аюулгүй газар энд байсан юм аа.

Shindong: Мөн хамгийн аюултай газар…

Leeteuk: Тийм ээ, би ойлгож байна. Тийм болохоор л надад та нараас асуух асуулт байна. Та нар надад туслах уу?

Sungmin: Тоглож байна уу? Бид түүнийг гэрээсээ хөөгөөд гаргачих тийм хүмүүс гэж та боддог хэрэг үү?

Бүгд: Харин тийн

Leeteuk: Баярлалаа, залуус аа. Та нараас энэ үгийг сонсоход таатай байна

Siwon: Уучлаарай ах аа гэхдээ….

Kangin:Siwon аа чамайг эсэргүүцнэ гэж бодоогүй юм сан.

Siwon: Үгүй ээ, бид түүнд ачаагаа янзлахад нь туслах хэрэгтэй юм биш үү, биш ээ Teukkie ах аа та туслах хэрэгтэй гэж бодохгүй байна уу? Тэр биднийг сайн мэдэхгүй болохоор өрөөнд нь орвол эвгүйцэх байх. 

Мийна бодол

Санасныг бодоход тэд үнэхээр сайн хүмүүс юм аа. За тэгэхээр надтай анх танилцдаг хүнийг ахлагч Leeteuk, шилэн аягаа унагаачихсан нь Ryeowook, анх орж ирэхэд нөгөө өрөөнөөс орилоод байсан царайлаг залууг Kim Yongwoon гэдэг байх нь. Үнэндээ бусдынх нь нэрийг тогтоож чадсангүй. Ичмээр юм. Нэрийг нь мэдэх хүртлээ бүгдийг нь oppa гэж дуудаж байя. Энэ л хамгийн зөв арга.

17 comments on “[Зохиомж] Зүрх минь намайг уучил… 3-р хэсэг

    • Bishee manaihan chine neg baishangiin 11 bolon 12 davhart ni amidardag yum shdee gehdee neeh tiim tom bishee gue naad zurgan deerh shig bish kk
      Unnie pls 4r heseg!!!!!

      • bichjina
        daanch com mn gatsad bi barag uilah n ee 😦
        bichij bsnaa hadgalj chadagu btal tseneg duusaj untrad yu ch blchiw 😦

  1. neeree martsanaas ^^ kk inged Miinah Teuk 2 couple bolgochih yum uu bi bol Teuk-s oor hen ch bsan airr sonirholtoi bh yum shig sanagdaad bsiin kkkk Teuk chin odoo Sora ehnertei bgaa shte~ tgd chi Kpop heldgeer wanna play SAFE?? kk oshoo twist hiisen zohiol gargaj goy bisheerei
    dhain amjilt kkkk

    • энэ 2 ингээд хос болж байгаа гээд биччээгүй байгаа шүү
      та эхлэж байхад төгсгөлийг нь асуугаад байх юм лол ккк

      • miniiheer bol Teuk ali hediin fallin love bolchood bna tsaana chin hahhahahahahaha
        zoo zoo asuuhaa boliloo~~~ chi neeree nagg olol fanfics unshihaar bolgoj bgaaga medej bna uu ^^ kkkkk

      • Teuk-n hair durlaliin asuudal mnii gart bga sanaa zowoltgu ntr hehe
        ene dunguj ehlel Miina hend hairtai Teuk hend hairtai n garagu bn 😉
        yagad nadaas blod fanfic unshsan gj..?

  2. HAHAHAHHAAHAH yostoi hogjiltei shuu ^^ esp ter JongWoon oppa oroogoo sullaj ogdog heseg~~ burr nudend tosoologdchihloo bna..
    hey ingehed TEUK wae 6sarin omno uulzaldsan ged helchihev?? ter n unen yum uu chi zohioldoo tusgaagui yu esvel Teuk SJ-d hudal zohiogood helchvuu *curiouseyes kkkkkkkkk
    amjilt!!!

  3. whao goy bolj bn shvv bs zondoo ixiig oruulaarai Ma SuJu 13iin zurag goy xargdaj bn shvv zondoo oluulaa xaragdaj bn odoo xrn tsooxon xaragdaj bgaa Zaza ymartai c amjilt

  4. Siwon бодол

    Ертөнцийн эзэн минь энэ хэн бэ?
    Haha alaad haytsan, yag l ingej bodoh bhda, go go uragshaa, goe bolj bn, Qri bas ih zov songolt bnsho, oor ohid bas garch irne bzde

Хариулт үлдээх

