[Зохиомж] Зүрх минь намайг уучил…

Манай блогийн уншигч Beauty UuganJun-ийхаа бичсэн өгүүллэгийг анх уншаад би ч гэсэн бичмээр санагдаад ердөө ч болохгүй байсан юм лол. Бас та нарыг ч уншихыг хүсэж байгаа байх гээд өчигдөр бичсэн зохиомжийнхоо эхний хэсгийг оруулж байна. Гэхдээ уншигчдадаа сануулах хэд хэдэн зүйл байна.

1. Цаашид гарч ирэх эмэгтэй дүрүүдийг SJ-ийнхантай тохирохгүй царай муутай, тэнэг охин…. гэх мэт таагүй үг хэлэхгүй байхыг хүсье.

2. Зохиомжоо хурдан оруул, юугаа хийгээд байгаа юм гэх мэтийн тушаасан үгийг хүлээж авахыг хүсэхгүй байна.

3. Ryeowook тийм хүн биш, Sungmin үнэхээр ингэж чадахгүй гэх мэт коммент үлдээх хэрэггүй. Энэ бүхэн зохиомж гэдгийг бүү март. Мөн би энэ хамтлагийн гишүүдийн зан араншинг бүр маш сайн биш ч ер нь бол сайн мэднэ гэж бодож байна.

4. Ер нь эмэгтэй, эрэгтэй гэхгүй миний бичсэн зүйлийг уншаад хэн нэгнийг муулах, доромжлох хэрэггүй шүү

5. Мэдээж надад та нарын сэтгэгдэл санал чухал шүү гэдгийг хэлье

Гол дүрүүд: 

1. Мийна – Тэр бол Myongji их сургуулийн урлагийн ангид суралцахаар ирсэн жирийн л нэг Монгол охин. Анх сургуулийн урилга хүлээж аваад баярласан ч амьдрах газар байхгүй байлаа. Харин интернетээр нэгэн Солонгос охинтой танилцаж тэднийд home stay хийхээр болжээ. Гэтэл тэр айл нь мөнгөө авчихаад хэд хоногийн дараа түүнийг хөөж гудамжинд гаргасан тэр шөнөөс бүх үйл явдал эхэлнэ.

2. Super Junior Family – Leeteuk, Heechul, Hankyung, Yesung, Kangin, Shindong, Sungmin, Zhoumi, Eunhyuk, Donghae, Siwon, Ryeowook, Kibum, Kyuhyun, Henry 

3. Цаашдаа ямар ч дүр гарч ирж мэднэ. Би өөрөө ч мэдэхгүй байна кк

So enjoy my girls ^^

같은사람없어

1-р хэсэг: Shining star like a little diamond makes me smile

Leeteuk бодол

Аххххх хүүхдүүдээс болж бүр ядарчихлаа. Эд маань хэзээ том болно доо гэж би бодсоор ганцаараа бодлоо цэгцэлхээр цэцэрлэгээр алхахаар гарлаа.

Дөнгөж орсон борооны дараах анхилам үнэр хамар цоргино. Ийм л үед би гадаа суугаад л баймаар санагдах юм. Дуртай сандал дээрээ сууж байгаад харьж унтанааа. Байз энэ чинь хэн бэ? 20 орчим насны болов уу гэлтэй нэгэн охин миний агаарлах үедээ байнга суудаг тэр сандал дээр унтаж байна. Гудамжных юм болов уу гэтэл тэр цэвэрхэн бас цагаан цамцтай, хажуудаа цүнхтэй хувцасаа тавьчихаж. Унтаж байгаа нь “Sleeping Beauty” шиг л юм гээч

Ойртож очиж харахаар шийдлээ. Сайн ажиглавал Солонгос хүн биш бололтой. “тэр энд яагаад унтаж байгаа юм бол? Тэр гэрээсээ хөөгдсөн юм болов уу? Тэрэнд тусламж хэрэгтэй болов уу? Тэр SJ-г мэддэг болов уу” хэмээн олон юм бодсоор нэг мэдэхэд би нүүрнийх нь өмнө бараг л 5см-ийн зайтай ирчихсэн байснаа анзаарсангүй. Охин гэнэт нүдээ нээгээд намайг хойшоо савж унатал чанга ориллоо.

Би ч сандарсандаа “уучлаарай, уучлаарай, уучлаарай,” гэхээс өөр зүйл хэлж чадсангүй. Гэтэл тэр урдаас “Kamshimjan (Strong Heart) ajusshi мөн үү?” гэхээр нь би “ajusshi биш oppa” гэхэд “ajusshi мөн байх нь ээ” гээд баярлан инээв. Энэ 2 өгүүлбэрийг нь сонсоод л би түүнийг гадаад хүн гэдгийг нь баттай мэдэж авав.

Miina бодол

Би үүлэн дээгүүр хөвөн нисэж байна. Гайхалтай энэ миний шинэ гэр гэж үү? Энэ сахиусан тэнгэрүүд ямар хөөрхөн юм бэ? Байзаарай би яагаад гэнэт доошлоод байна аа. Цагаан цамцтай тэр хүн надад амьсгал нь мэдэгдэх төдий тийм ойрхон зогсож байна. Ээ бурхан минь тэр яг л сахиусан тэнгэр шиг царайлаг юм гээч.

Би аль хэдийн диваажинд оччихсон юм байх даа. Үгүй ээ, тийм байх учиргүй. Хэн нэгэн дүрээ хувиргаад намайг там руу аваачихаар ирсэн бололтой. Зүрх минь амаараа гарах гэж байгаа мэт хурдан хурдан цохилж би байдгаараа ориллоо.

Ингээд амттай зүүд зүүдэлж байсан би “Kamshimjan ajusshi”-тай анх уулзсан юм. Бурханы авралаар энэ хүн надтай таарсан бололтой. Дээрэмчин байсан бол иииииии бодохоос ч аймаар юм. Гэхдээ би энэ хүнийг “oppa” гэж дуудсан нь дээр юм шиг байна. Бид 2 тэнд суугаад зөндөө зүйлийн талаар ярилцав. Би oppa-д Монголоос ирсэн Myongji их сургуулийн дүрслэх урлагийн факултетийн солилцооны оюутан, байгаа айл маань цэрэгт явсан хүү нь удахгүй ирэх гэж байгаа чамайг байлгаж чадахгүй гээд хөөсөн тухай, одоо ямар ч очих газаргүй болчихсон тухайгаа бүгдийг нь нуулгүй ярьлаа. Бас тэр айл миний бүх мөнгийг байрны төлбөрт авсан тухай ч нуусангүй. Зурагтаар л харж байсан хүнийг хажууд минь суугаад байнга инээмсэглэдэг тэр царайгаа төв болгоод яриаг минь сонсож байхад би түүнд яагаад ч юм итгэж дотроо байгаа бүх зүйлээ нуулгүй яриад л баймаар санагдав.

19 comments on “[Зохиомж] Зүрх минь намайг уучил…

  1. Бушуу болих [Зохиомж] Зүрх минь намайг уучил… 2-р хэсэг « Mongolian E.L.F

  2. huuuh yanztaii
    end tend sujugiinhnii uguulleg unshdg ch gsn tanaihaas unshinaa geheer goe bnaaa
    busad siteuug humuusiig n sain medehgu shal hudlaa bicheed uur hurgeed bdaag yuma
    bi jinhene zan aranshing n haruulsan zuil unshih durtai kkk
    za amjilt admin aaa
    ehnii heseg nice teer leeteukiin gif yamr huurhun m be hahaha
    haha tged gol dur n mongol oyutan gheer bur goe sanagdad bh yuma
    bi uuruu korea yawj surna gj bddog blhoor
    tegeed ene ohin Donghaetei hamt surdag boloh n eee waaaaaaaa goe goe
    daraagiin hesgiigg n huleegeed l baij bnaaa kkkk

  3. Wow… Yostoi goy… Amjilt ^^…. Minii uguullegiig unshaad bichmeer sanagdaad gdg ugiig chin unshaad yostoi l chihneesee chih hurtlee gdg shig tom ineemseglel todruulan unshij suulaa…. Bayarlalaa ^^

  4. waa anh uda tanai blog zohiomj oruulj bga yu gui yu? hhe
    Shimten huleen unshih bolno oo, goe bn
    gehdee nere sanal asuulga yavuuluul yaj bn, bugded ni hos bolgoh ohid dr? Odoogoor hosuudii ni songoogui bga bol sanal asuulgaar songoh sanal gargaj bnshu adminaa hhe, 15 boysdoo neg neg ohin songoj ogii kk

    • tnx 🙂
      blog anh udaa bish bha
      mnii huwid bl anh udaa bichjaan
      aa tr sanal asuulga-n huwid gwl tiim zuil hhguie kk
      bi negent biched ehelchhsn
      bs uuruu bichjaa blhor uuriinhuu hairtai ohidig orulmar bhin hehe 😉

      • hahah harin bi zohioliinhoo emegtei duriig dandaa oorooroo tosoolj oruldiin shte!!~ esvel heni medehgui shal oor shine hun zohioj bichdiin shte ^^
        ok yamartai ch amjilt, sain bicheerei, ulam goy olon uil yavdal garah boloh bh gej naidjiin

  5. whaaaaaaaa wae zaaval Teuk-tei uchirchvaa hahahaha
    so nice ^^ keep write girl~~ airr daraagiin hesegt n yu garah bol gej huleej dogdolsoor bh nee

Хариулт үлдээх

