Cyworld, Twitter, me2day шинэчлэлүүд…

Shim Jaewon SJ бүжиг дэглээч

Super Show 4 гайхалтай болж өндөрлөлөө. Аргагүй л тэд биш гэж үү? Super Junior болон ELF шилдэг нь. Зөвхөн ажилчид болон бүжигчид ажлаа хийх ёстой байсан ч тэд үргэлж хамтдаа байдаг. Хэцүү цаг мөчийг бид үргэлж хамтдаа өнгөрөөсөн. Сайн ажиллаа, баярлалаа. Тэнд хэн нэгэн байгааг харж байна уу Henry… ㅋㅋㅋㅋ

Kim Na Ho

Ryeowook

Тоглолтын үеийн сэтгэл хөдлөл одоо ч хэвээрээ . . Бүх ажилчид, бүжигчид, гишүүд тоглолтонд маш их хүч хөдөлмөр гарган бэлтгэсэн, шөнөжингөө сургуулилт хийсэн.. Гэхдээ тоглолт ийм хурдан болоод дуусчихна гэж бодсонгүй. . Надад хоосон санагдаж байгаа ч би тэр сэтгэл хөдлөлийг одоо ч толгойндоо хадгалж байна. . Амиа бодсон би ‘Дахиад нэг өдөр тоглочих юмсан’ гэж бодоод сууж байна ккк ㅋㅋ

Super Show 4-ийн үеэр гарсан VCR-үүд дундаас <Storm>-ийг дуулахын өмнө гарсан VCR  . . Donghae ахын сэтгэл хөдлөл daebakㅠ Үнэндээ өчигдөр . . Би тайзан гарахын өмнө тэсэхгүй уйлчихсан. . Нулимсаа барьж дуулах хэцүү байсанㅜ. . Ах үнэхээр сайн жүжиглэж байсан. . Би жүжиглэлтийн талаар яг сайн тодорхойлж мэдэхгүй л дээ гэхдээ би өчигдөр анх хараад үнэхээр гайхсан. Donghae Jjang ккㅋㅋ

Leeteuk

Энэ бүтэх боломжгүй..Биднийг дахин тоглооч гэхэд нь би бичих ёстой байсан юм..бид дэлхийн аялан тоглолтоо дуусгасны дараа ..ㅜㅜ”

Ryeowook

Leeteukkie hyung, би ч гэсэн нэгдэнэ шүү ккк ㅋㅋㅋ

Leeteuk

Бидний тоглолтонд ирсэн манай хөөрхөн E.L.F!! Та нар яг одоо дэндүү их ядарснаасаа болоод унтаж байгаа тийм үү?? Надад өнөөдрийн тоглолт хамгийн гоё, том хүрээтэй, хайраар дүүрэн ямар ч тоглолттой харьцуулшгүй тоглолт байсан^^Бүх дэлхийн өнцөг булан бүрт байгаа фэнүүддээ дахин баярлалаа!! Дахиад хурдан тоглолтоо хиймээр байна…she=E.L.F. I love you.

(she-Leeteuk solo)

Надад хэлэх маш их үг байна. Даанч энэ бүхнийг твитээр дамжуулж бичихдээ би муу юм шиг байна!!!ㅜㅜ*тасралтгүй чалчсаар л*..ㅠㅜНамайг ингэж галзууруулж байгаад баярлалаа

Маргааш бид дахин нэг тоглох байх..Би тоглохыг хүсэж байна..гишүүдийн минь толгойноос өнөөдрийн тоглолтын сэтгэл хөдлөл огт арилаагүй байна..тоглолтонд бэлдэх байсан үе ч хурдан өнгөрчихөж. Миний super хөөрхөн гишүүд ч бас дахин нэг удаа тоглохыг хүсэж байна!! Баярлалаа бас энэ чинь зүрхнийхээ угаас та нартаа хайртай^^Үүрд хамтдаа байцгаая!!!

Donghae

Super Show-ийн нүүрний хувиргалт ㅎㅎ Өчигдөр өнөөдөр хоёрыг гайхалтай өнгөрүүллээ^^ ELF би чамд хайртай. Бид дэлхийн аялан тоглолтоо эхэлчихлээ шүү дээ миний ELF хүлээж байгаарай!! Сайхан амраарай!!

Eunhyuk

Би галзуурч байна…“Lee Hyukjae! Lee Hyukjae! гэж орилж байгаа тэр дуу чимээ….Super Junior! Super Junior!!….” одоог хүртэл миний чихнээс ердөө ч салахгүй байна. Би дэндүү аз жаргалтай байна…Миний гишүүд болон ажилчид та бүхэн боломжгүй зүйлийг боломжтой болгож маш сайн ажиллаа~ Чин сэтгэлээсээ баярлалаа !!! Шилдэг нь!!!!

Мөн энэ хоёр өдөр биднийг хамгийн шилдэг нь гэдгийг мэдрүүлж өгсөн …бидэнтэй үүрд хамт байхыг хүсэж байгаа !! бидний хайрт E.L.F…..Маш их баярлалаа…Та нар гайхалтай хүмүүс!!! Ингээд бидний хамгийн том хүрээтэй дэлхийн аялан тоглолт эхэллээ! Уринин Super Juniо~or o-ye-yo!!!!!

Yesung

Super Show 4 амжилттай дууслаа. Энэ зөвхөн эхлэл гэдгийг мэдэж байгаа биз?? Дэлхийн өнцөг булан бүрт байгаа ELF сандарч байна уу!! Хүмүүс ээ, chucky Yesung-ийг зүүдлээд сайхан амраарай!!

Park Inyoung

@special1004 (Leeteuk) Миний бяцхан хүү, Амжилт!!! хайртай шүү♥

3rdWaveMusic

SS4 2 дахь өдөр!!! Бид өнөөдөр тайзыг эзэгнэх болно. би болон @siwon407

@donghae861015 Donghae. Өнөөдөр ч гэсэн гайхалтай тоглолт үзүүлээрэй

@donghae861015 @siwon407 дөнгөж сая тэд залбирлаа. Би тайзны ард super junior залуустай байна. Ганцхан минутын дараа эхэллээ

Ahh Кyuhyun бас залбирсан гэдгийг хэлэхээ мартчиж.

Lee Sungjin

Ah ELF jjang!! >_< Keuheu. Би бүх тоглолтыг үзсэн~~~~~~ Ах нар . Elfs!

Ryeowook

Өнөөдрийн Super Show 4-т ирсэн хүмүүс.. хэзээд биднийг дэмжиж хамтдаа байдаг E.L.F маш их баярлалаа. Хайртай шүү ^^ Ryeowook

Esna

Гайхалтай хоолойтой Yesung sshi-тэй хамт.. Тэр шилдэг нь тийм биш гэж үү?

OnewayChance болон Henry гайхалтай төгөлдөр хуурын үзүүлбэр эгдүүтэй baby baby baby oh

Өнөөдрийн Super Show 4 үнэхээр сонирхолтой байлаа Shindong ахын соло daebak!!!

Henry

Маш их баярлалаа! Үнэхээр!! Цаашдаа би улам бүр хичээн ажиллах болно!! Сайн ажиллаа~Хайртай шүү^^!!!

Мөн бүү санаа зов. Baby-г дуулсан нь энэ удаа сүүлчийнх байсан hahaa ;)

Leeteuk

Super Show 4..!!! Амжилттай дууслаа!!!!^^ Бид яг л галзуу юм шиг бүх зүйлээрээ бэлдсэн!!! Та нарт таалагдсан гэж найдаж байна!! Хүмүүс ээ! бидний хайрт ELFs, хамтдаа өнгөрөөсөн дэндүү сайхан цаг мөч байлаа!!!ㅠㅠ

Одоо бид, ирэх сараас дэлхийн аялан тоглолтуудаа тоглож эхлэх болно, сэтгүүлчид ээ, гоё мэдээ бичиж өгөөрэй!! Манай ажилчид!! орилоод сандал дээрээ сууж ч чадаагүй биднийг дэмжсэн ELF!!! Love you…!!

OneWay Peter

Яг одоо Super Show 4

Би болон @onewayyoungsky бид 2-ийн @donghae861015-д зориулан бэлэг болгон зохиож өгсөн ‘떳다 오빠’ дууг сонсоорой~ та нарт таалагдах байх аа

y’all бүгдээрээ @donghae861015 -ийн соло тоглолтын үеэр  ‘오빠!’ гэж орилж байна та нар мэдэрч байна уу

Supershow 4~ яг л super duper~ гайхалтай гэхээс өөр үг алга

SMЕ-ийн боссын толгой миний зурганд орчихож~ түүнд ч гэсэн тоглолт таалагдсан гэж би хэлсэн үү? lol

Чимээгүй тоглолт эхэлж байна~

Би юу хэлэх гээд байна вэ гэвэл~ тэд үргэлж том зүйл хийдэг~

Kibum

Өвлийн үнэр алга болчихлоо (Сөүлд дулаарчихсан)

3rdWaveMusic

Яг одоо Eunhyuk, Donghae, Kyuhyun, Yesung болон бяцхан дүү Siwon-ийхоо төлөө залбирч байна.

Shindong-ийн бүжигчид надтай нэг өрөөнд байгаа.. Соло үзүүлбэр дууссаны дараа ShinDong-ий шилийг зүүлээ кк!

(Shindong-ий зүүж байсан шил)

Удахгүй миний гарах цаг боллоо. Биднийг дэмжээрэй. @siwon407 бид хоёр Chris Tomlins-ий “Your Grace is Enough” дууг дуулах болно

Siwon

Сайн хийж чадаагүй алдаатай ч байсан байж магадгүй ^^ Гэхдээ л та бүхний хайр надад өгсөн хүч тэнхээ энэ бүхнийг мэдээгүй бололтой маш их баярлалаа би байгаа цаг бүхнээ дасгал сургуулилт хийхэд зориулна баярлалаа та нартаа^^

Sungmin me2day

Sungmin-ий өдрийн тэмдэглэл 00:43 Title: Super Show 4 Баярлалаа.. маргааш бүр илүү болох болно..

Kwon Soon Il

Donghae

Super Show 4, 4хэн цагийн дараа эхэллээ^^

Kibum

Би цадчихлаа

Өлсөж байна

Leeteuk

Эцэст нь энэ өдөр ирлээ!!!Super Show4!!!!Бид дэндүү бэлдсэн!!Өмнө нь үзүүлж байснаас өөр тоглолт болох болно. Хүлээж байгаарай!!

Beatburger

За эхлээд энэ хүмүүсийг танилцуулья.. Энэ хүмүүс бол SMTown-ийн шилдэг бүжиг дэглээчид.. Манайхан Beatburger-ийн албан ёсны футболктой энд тэнд өмсөөд л явж байдгийг та нар мэдэх байх.

Beatburger гэж энэ хүмүүс шүү дээ ^^

Super Jr-той хамт сургуулилт…

Shindong me2day

Siwon

D-1 SUPER SHOW 4. It will be amazing !

Siwon

өдрийн хоолыг олон улсын алдарт дизайнер WOOYOUNGMI-тэй хамт ^^ гайхалтай байлаа :)

Shindong me2day

Эцэст нь энэ өдөр ирлээ !! ggugung*!!  Wow! SuperShow4 !! Coming soon~~ ㅎㅎㅎ

Ryeowook

Hyungshik-ah чин сэтгэлээсээ төрсөн өдрийн мэнд ^^ ~~~ Ах нь тоглолтоо дуусгачихаад чамд гайхалтай амттай Sajuma (restaurant)-д аваачна ккㅋㅋ Төрсөн өдрөө гоё тэмдэглээрэй ~~~>< Төрсөн өдрийн мэнд !!!!!!!!!!!!!!Kyakya

Siwon

Heechul ахтай цагийг сайхан өнгөрүүлээрэй. хэзээ гэдгийг битгий асуу,

Kim Janghoon me2day

[Beautiful report] 2! Break ups are so like me ~Super junior-ийнхантай хамтарсан үзүүлбэр дууссаны дараа, би тэдэнд баярласан сэтгэлээ илэрхийлэхийн тулд бэлэг өгөхөөр шийдсэн юм. Тэгээд дэлгүүрээс над руу ярьсан. Yesungie миний өгсөн хувцасыг солиулахаар дэлгүүрт очиж. Тэр өөрт нь өгсөн хувцасыг буцаагаад оронд нь аав ээжийгээ дэлгүүрт хамт авчраад 2-ууланд нь ноосон цамц авсан байсан. Өөртөө зөвхөн өмдөө авч үлдсэн байсан..Би энийг сонсоод гайхсан..Би та нарыг эцэг эхдээ ачлалт хүү Yesung-ийг мэдээсэй гэж хүсэж байна.

Энэ бол Super Junior show-д оролцож байсан тэр үеийн зураг. Хүн бүр Kim Jang Hoon шиг хувцасласан кк ㅋТэр хамгийн захад суугаа хүү бол хамгийн ачлалт хүү Yesung~ Түүнийг сайн дэмжиж байгаарай!!

Esna

Энэ жилийн анхны зул сарын модыг  @henrylau89 -тай хамтдаа түүний шинэ студид

7 comments on “Cyworld, Twitter, me2day шинэчлэлүүд…

  1. manai hedin setgel ni uneher hodolson bololtoi ELFuud burr air bsan bhdaaa Sunggie tr airr zurag shuu hahah Dong.iin shil bol tas oo tas 🙂
    tr Henry yun hoorhon yum be nul egduu gj

  2. ahhaha henry yarm huurhun oroo we
    teuk wook 2iin setgel ih hudulsn bn tee zunduu biched
    donghae-n tr vcr-g tawij uguuch
    ene yesung donghae 2iin zurag yamr ineedtei bs huurhun yum be hahaha
    esna ged bga hen yum be hen negniih n duu yumu yamr aztai yum be
    kibum oroltsoj boldoggu yumja bhda sonin yuma
    ene reyowook zea-tai ih dotno uu gui yu?
    Heechuliin zurgiig ingeed bainga hgeed bgasai harahgu bhar sanaad bh yuum

Хариулт үлдээх

