111110 Leeteuk фэнүүдийнхээ сонирхсон асуултанд хариулав…

Leeteuk oppa!! Kang Sora unnie-г анх хараад танд ямар сэтгэгдэл төрсөн бэ?
Leeteuk: Sora ssi….umm…Би чичирч байсан шүү ккㅋㅋТэр үнэхээр хөөрхөн харагдаж байсан!

Teuk oppa, та зав гарвал юу хийдэг вэ??????????
LT: Би сүүлийн үед Iphone-доо татагдаад байгаа тийм болохоор интернет ороод мэдээ үзэх ч юм уу тэгж өнгөрөөдөг^^ Чөлөөт цагаа яг яаж өнгөрөөхөө сайн мэдэхгүй байнаㅜㅜ

Аль гишүүнтэй анх найзлахад хэцүү вэ?
LT: Kyuhyun кккㅋㅋㅋ

Хэрвээ та эмэгтэй байсан бол ямар залууд дурлах байсан бэ? Өөрөөр хэлбэл ямар

эр хүн байхыг хүсдэг вэ? кккㅋㅋ
LT: Хүн бүхний хайртай хүн…Wonbin шиг царайтай Kang Dong Won шиг биетэй кккㅋㅋ Хэрвээ би дахиж төрвөл энэ хэцүү биз дээ ккк? ㅋㅋ

Таны арьс дэндүү гоё болохоор би атаархаж байна. Та арьсандаа яаж анхаарал тавьдаг юм бэ?ㅜㅋ
LT: Би нүүрний арьсаа хичээнгүйлэн угаадаг! Бас будгаа юуг ч үлдээхгүйгээр сайтар цэвэрлэдэг ккㅋㅋ

Super Junior-ын ахлагчийн хувьд хамгийн хэцүү цаг мөч хэзээ байсан бэ?
LT: Бусад гишүүд минь буруу зүйл хийхэд, Би ч гэсэн шийтгүүлдэг ккк ㅋㅋㅋГэхдээ тэр бүхний ачаар би өнөөдөр энд байна ^^

Leeteuk, юу иддэг болоод ийм хөөрхөн юм бэ?
LT: Camera massageㅋㅋㅋ кк

Super Junior-ийн бүх гишүүд дотроос царайлгаараа хэдэд орно гэж бодож байна?
LT: Мэдээж би хэзээ ч нэгд орж чадахгүй ккㅋㅋҮхээд дахиж төрсөн ч тэр ккㅋㅋГэхдээ хамгийн үнэн зүйл гэвэл би Eunhyuk-аас царайлаг кккккккккㅋㅋㅋㅋУучлаарай Eunhyukah кккㅋㅋ

Та хэзээ ч жүжигчний ажил хийж байгаагүй. Хэрвээ драмад тоглох бол хэнтэй хамт тогломоор байна?
LT: Би үнэхээр тогломоор байна! Sora-тай хамт кккㅋㅋㅋ

Таны хийж чадахгүй зүйл гэж байна уу?
LT: Үнэнийг хэлэхийн бол би юуг ч хийхдээ тийм сайн биш. Тийм болохоор айж байна. Би ядаж нэг зүйлийг хийхдээ итгэлтэй сайн байх хэрэгтэй юм санㅜㅜ

Таны хамгийн сүүлийн мөрөөдөл юу вэ?
LT: Би үргэлжлүүлэн мөрөөдсөөр л байдаг хүн. Одоохондоо хамгийн шилдэг MC болохыг хүсэж байна^^

Teuk oppa!!Та яаж ийм залуухан харагддаг юм бэ!?ㅜ Нууцаасаа хуваалцаач?!!!
LT: Надад хөгшрөөд сууж байх зав байхгүй^^ккㅋ

Super Junior-ийн ахлагч байхын сайн болон муу тал нь юу вэ? Мөн ахлагчийн хувьд юугаар хамгийн их бахархдаг вэ?ㅋкк
LT: Бүр зүйл нь гоё ккㅋㅋХэрвээ хамгийн их ажилласан хүнд нь их мөнгө өгвөл би илүү их ажиллах болно кккккㅋㅋㅋㅋㅋТоглосон юм кккккㅋㅋ

Би танийг мюзиклд сайн тоглоно гэж бодож байна! Ямар төрлийн мюзиклд тоглохыг хүсэж байна вэ?^_^
LT: “Grease” ккㅋㅋ

Зөвхөн бурхан л тан шиг хүнийг хийж чадна тийм үү?? кккㅋㅋㅋ
LT: Үгүй ээ, манай ээж намайг хийсэн юм кккк ㅋㅋㅋㅋ

Би өөрийгөө тан шиг царайлаг харагдуулахын тулд юу хийх ёстой вэ? ~_~ ㅋㅋㅋ

LT: Чи өөрийгөө хөөрхөн гэж бодох хэрэгтэй  кккㅋㅋㅡㅡㅋ Чи юу гэж бодно царай чинь тэгж өөрчлөгдөх болно. Сайхан зүйлийн талаар л бод!

Oppa! Та Sora unnie-тай хамт байхад бага зэрэг эвгүй байдаг уу (дотно бус) ?ㅎㅎ Үзэх бүрт тэгж мэдрэгдэх юм.
LT: “The man from Nowhere” киноны нэг алдартай үг байдаг даа. – Хэн нэгэн бүхнийг мэдэх дүр үзүүлж байхад би юуг ч мэдэхгүй дүр эсгэдэг….Энэ зөв тийм үү?

Хүмүүс танийг шинэ үеийн үндэсний шилдэг MC гэж нэрлэх болсон ㅎㅎ Сэтгэгдэл ямар байна oppa??
LT: Үнэндээ би их алддагㅜㅜ Гэхдээ энэ бүхнийг сонссоны дараа би маш их баярласан! Би цаашдаа улам бүр хичээх болно!

Oppa, та удахгүй цэрэгт элсэх болно. Тэр үед Super Junior-ийн ирээдүй яах бол?
LT: Suju бүх үйл ажиллагаагаа үргэлжлүүлэх болно! Бид хэзээ ч зогсохгүй!

Та оролдож үзэхийг хүсэж байгаа зүйл байгаа юу? Та баллад дуулсан, дуу зохиосон, бүжиг бүжиглэдэг, трот дуулдаг, MC, хошин үзүүлбэр гэх мэт ихэнхи зүйлийг хийсэн. Оролдож үзэхийг хүссэн зүйл байна ууㅎ~ㅎ?
LT: Кино ккㅋㅋБи гол дүрийг нь бүтээхийг хүсэж байнаㄱㅋ

Oppa, миний хамгийн гол хүсэл 13 хүнийг тайзан дээр хамтад нь харах. Таны хувьд oppa?
LT: Би ч гэсэн тэгж итгэж байнаㅜㅜ

Oppa, та хөөрхөн. Та царайлаг, cool, эгдүүтэй, бас өндөр. Та том нүдтэй, өндөр хамартай, уруул чинь яг л нугасных шиг. Гар нь бас хөөрхөн!!
LT: Чи үнэхээр зөв нүдтэй юм аа (хэлсэн чинь яг үнэн гэж байгаа юм шиг байна кк) ! ккㅋ

Хөтлөх, дуу зохиох гээд л та олон төрлийн авьяастай. Таны зурах авьяас ямар бол *-*!!!
LT: Би цэцэрлэгт байхдаа урлагийн дугуйланд явдаг байсан кккㅋㅋГэхдээ би аймшигтай зурж байсан ккккㅋㅋ

Солонгос дахь үйл ажиллагаа тань дууссан хэдий ч та завгүй хэвээр. Эрүүл мэнддээ яаж санаа тавьж байна вэ?
LT: Ихэнхдээ хүн орхоодой витамин ууж байгаа.

Удахгүй болох тоглолтын талаар жаахан мэдээлэл өгөөч!! ккк ㅋㅋㅋㅋ
LT: Зүгээр л ирээд үз кккㅋㅋ

Би Star king-ээр makeup хагалгаа хийлгэсэн хүнийг харсан… Би тэрэн шиг байж чадах болов уу?кккㅋㅋㅋ Oppa, Та үнэхээр эмэгтэй хүний дотоод сэтгэл гадаад үзэмжээс чухал гэж бодож байна уу………….??ㅎㅎ Эрэгтэйчүүд тэгж боддог гэж үү?ㅎㅎ
LT: Нүүрний будаг бол ид шид ккㅋ

Таны хацар хэзээнээс ингэж хөөрхөн хонхойдог болсон юм бэ?
LT: Төрсөн цагаасааㅋ

Star King болон Strong Heart, та алинд нь илүү дуртай вэ?
LT: We got Married?ㅋㅋㅋкк Миний бодлоор Star King учир нь би үндсэн MC болохоор. Гэхдээ Strong Heart намайг маш олон хүмүүст танил болгож өгсөн. Би бүх нэвтрүүлэгтээ хайртай!

Oppa, та шоколаданд дуртай юу?
LT: Ямар нэг чихэрлэг зүйлд ккㅋㅋㅋ

Leeteuk ssi, Би таны төлөө үхэж ч чадахаар их хайртай. Би яах вэ?
LT: Битгий үхээㅋㅋ

Би яаж тан шиг бүхний төлөө маш сайн ажилладаг тийм хүн болох вэ?_?
LT: Чи бүхнээ зориулах хэрэгтэй!

Та яагаад ингэж байгаа юм бэ..? Миний зүр чичирч байна.. Би ажлаа хийх хэрэгтэйㅠㅠㅠㅠБи машинаа зогсоогоод тань руу твийт бичихээ болих хэрэгтэй..ㅠㅠㅠ…
LT: Зүрхээ өвтгөж болохгүй ээ!

Би одоо асуулт асууж болох уу? Энэ жилийн эцсээр юу хүсэж байна вэ??ㅎㅎ
LT: Шагнал авмаар байна ккㅋㅋ

Teukie ssi, та ямар гоё хоолойтой гэдгээ мэдэх үү. Та дуу оруулах ажил хийхийг хүсэхгүй байна уу? “3 өдөр” гэх мэт баримтат нэвтрүүлэгт хийвэл гайхалтай!
LT: Би үнэндээ хийж үзмээр байна маш их^^

Oppa, та маш олон нэвтрүүлэгт оролцдог завгүй хуваарьтай. Та сайн унтаж авч чадаж байгаа юу? Эрүүл мэнддээ анхаарч байгаарайㅠㅠ
LT: Би чадах чинээгээрээ сайн унтахыг хичээж байгаа! Хэрвээ би унтаагүй бол алдаад байдаг юм ккㅋㅋ

Oppa, та жилийн эцсээр хэдэн шагнал авахыг хүсэж байна? E.L.F-үүдийн урам зоригийг сэргээхээр зүйл хэлээчㅠㅠㅠ
LT: Сайн байна ккㅋㅋ

Хэрвээ Super Junior-ийн гишүүд тус бүрийн фэнүүдийг анхааралтай ажиглавал ихэвчлэн дунд болон ахлах сургуулийнхан байдаг. Тэгэхээр та хэзээ нэгэн цагт энэ өсвөр насны хүмүүсийн нэгэнтэй нь гэрлэнэ гэж бодоог уу?ккㅋㅋ
LT: Хүн ирээдүйд юу болохыг хэзээ ч мэдэхгүй шүү дээ ккㅋㅋㅋ

Oppa, та сүүлийн үед маш олон шинэ фэнүүдтэй болж байгаагаа мэдсэн үү?Ямар их өрсөлдөөн болдог гээч ㅠㅠ Таны бусдыг татах хамгийн гол чадвар юу вэ?
LT: Би өмнө нь ч гэсэн олон фэнтэй байсан ккㅋㅋㅋ

Super Junior 6 нас хүрэхэд та юугаар хамгийн их бахархаж баярласан вэ??

LT: Дэлхий ертөнц Suju-г мэдэж байгаад.

Миний бодлоор ямар ч од тань шиг шилдэг MC байж чадахгүй ㅋㅋ TV-ээр 4-5 нэвтрүүлгийн байнгын оролцогч байсан удаа ч байхгүй. Гэтэл та маш олон нэвтрүүлэгт байнга оролцдог..Таныг юу ч хийсэн би хэзээд дэмжих болно♥
LT: Үгүй ээㅠБи илүү сайн хичээх хэрэгтэйㅜㅜ Гэхдээ бас өөрөөрөө бахархаж байна шүү ккㅋㅋ

6 жилийн ойгоо тэмдэглэж байгаа энэ үед фэнүүддээ юу гэж хэлмээр байна вэ?
LT: Хэзээд бидний хамгийн том дэмжигч байсаар ирсэн та бүхэнд баярлалаа!ㅜㅜ

Та хэр ихийг ууж чаддаг вэ??Рark-ийн гэр бүлтэйгээ уудаг уу кк?? Ho

LT: Би нэг их сайн ууж чаддаггүй ккㅋㅋ Би ундаа уух дуртайㅋㅋ

Super Junior-ийн ахлагчийн хувьд ямар үед хамгийн их баярлаж бахархдаг вэ?ㅎㅎ

LT: Бүх гишүүд хаана явсан газраа сайн байгаад нь^^

Oppa, та ядарч байна уу?
LT: Би ядарч байсан ч энэ бүхэн надад таалагдаж байна^^ Энэ дэлхий ертөнцөд амар зүйл гэж үгүй.

Хүмүүс таныг яаж дүрслээсэй гэж боддог вэ? Cute? эсвэл эрэгтэйлэг?
LT: Umm энэ үеийн дүр төрх кк?ㅋㅋ

Oppa, фэнүүдийн хэлсэн ямар үгэнд хамгийн их дуртай вэ?^-^
LT: Би Leeteuk-ийн фэн гэдгээрээ бахархдаг! Би дэндүү аз жаргалтай, учир нь би Super Junior-ийн фэн! Leeteuk шилдэг нь! Leeteuk үндэсний MC!ккㅋㅋ

Oohah! Та яагаад ийм хурдан хариу бичээд байна аа!  Oppa, та яг одоо хаана байна?
LT: Орон дотроо ккㅋㅋ

Би Suju-г дебют хийсэн цагааш хойш фэн  нь байсан ㅎㅎБи хэзээ ч өөрчлөгдөөгүй. Би сайн ㅎㅎ Үргэлж Super Junior~
LT: Би ч гэсэн анх дебют хийсэн цагаас хойш зөвхөн E.L.F-ийг хайрласан ккㅋㅋ

Oppa, та All my Heart-д илүү дуртай юу? Аль эсвэл Andante-д илүү дуртай юу?

LT: Яг л аавдаа илүү хайртай юу ээждээ илүү хайртай юу гэж асууж байгаатай адилхан сонсож байна кк.

Та 19 настай эмэгтэйтэй гэрлэх үү?

LT: Би нэг жил хүлээх ёстой ккㅋㅋ Гэхдээ би гэрлэчихсэн.

Ямар нөхөр, ямар аав болмоор байна вэ~? Миний бодлоор та гэр амьтай байхㅎㅎ Өөрөө дэлгүүр явж өөрөө хоолоо хийгээд л..^^
LT: Гэр бүлсэг залуу…Эхнэр бас хүүхэддээ хайртай эр хүн…Яагаад гэвэл би тийм их хайрлуулж байгаагүй^^;;

Jungsoo oppa…Та бороо ороход илүү дуртай юу? аль эсвэл наран шарлагын газар дуртай юу?
LT: Ямар зантай байгаагаасаа л болно доо^^

Oppa, та үнэхээр cute!! ♥
LT: Би cute байна гэж үү? ккㅋㅋ

Өнөөдрийн өдрийн хоолонд Samgyupsal нэмэгдсэн~
LT: Чи гоё сургуульд явдаг юм байна.

Хамгийн дурсгалтай мөч хэзээ вэ? Дебют болон анхны тоглолтыг тооцохгүйгээр кккㅋㅋㅋㅋㅋ
LT: Бид GDA Daesang авахад ккㅋㅋ

Oppa, та ямар драма үзэж байгаа вэ?
LT: Хамгийн сүүлд драма бүтнээр нь үзсэнээс хойш сая жил өнгөрсөн юм шиг л санагдаж байнаㅜㅜ

Миний oppa cool, хөөрхөн, эгдүүтэй, хайр татам, sexy, charismatic, бас эрэгтэйлэг. Танд бүх зүйл байна~.  Та сахиусан тэнгэр болохоор тэр үү..?^^
Leeteuk: Аа ийм учраас байсан юм уу? Хүмүүс ингээд л хэлээд байвал би жинхнээсээ ийм болох байх ккㅋㅋ

Та хичээлээ хийж байхдаа нойр хүрээд байвал юу хийдэг вэ?? Миний нойр хүрээд байнаㅠㅠ
LT: Би SES-ийн зургийг үздэг.

Та хөл бөмбөгт дуртай юу???
LT: Би бүх спортод дуртай!

Танийг төгсөх шалгалтаа өгч байхад хэн танд өдрийн хоол авчирч өгч байсан бэ?
LT: Хайраараа бэлтгэсэн хоолыг ээж минь авчирж байсан.

Таний дуртай хөл бөмбөгийн тамирчин???
LT: RonaldoㅋㅋJi Sung ParkㅋㅋBeckham.

Boom ямар ах вэ..

LT: Маш их зүйл зааж өгсөн ах.

Oppa, надад Andante-ийн нотыг хэлж өгөөчㅜㅜ Би мэдмээр байнаㅜㅜㅜ

LT: Тэгэхээр чи миний хийсэн Andante дууг хулгайлах гэж байгаа юм уу ккк!?ㅋㅋㅋㅋ

Гайхалтай хөөрхөн гэвч муухай санаатай, дэндүү царай муутай мөн муухай санаатай эмэгтэй 2 байлаа кккㅋㅋㅋта алийг нь сонгох вэ?
LT: Би ганцаараа амьдрахыг хүсэж байна ккㅋㅋ

Энэ болмжийг ашиглаад та өөрийнхөө жинхэнэ твитийг ашиглаад байнга фэнүүддээ хариулж байх уу?ㅠㅜ

LT: Тийм ээ. Энэ анхных. Цаашдаа ч хариулах болно!

Энэ миний асуулт^^ Таны амьдралийн хамгийн зөв сонголт, аз жаргалтай мөч?
LT: Super Junior-ийн гишүүдтэй уулзаж ийм фэнүүдтэй болсон нь.

Та дуучин биш өөр хүн болохыг мөрөөдөж байсан уу~?
LT: Ерөнхийлөгч ккㅋㅋ Би дэлхийг өөрчлөхийг хүсдэг байсанㅋбага сургуульд байхаасаа л.

Сайхан сэтгэлтэй эмэгтэй, хөөрхөн эмэгтэй. Алийг нь сонгох вэ? 2-ууланг нь сонгосон ч болноㅋ
LT: Ухаантай эмэгтэй.

Энэ бүх хүмүүст хариулахад хэцүү байна уу?..
LT: Хэцүү гэхдээ хөгжилтэй. Англи хэлний хичээлд сууж байгаа юм шиг л санагдаж байна ккㅋ

Oppa, та яагаад цагаан өнгөнд дуртай байдаг юм бэ?
LT: Мэдэхгүй ээ.  Зүгээр л амар бас цэвэрхэн санагддаг болоод л тэр байх. Надад цэвэрхэн сайхан санагддаг.

Та хэн нэгэнд хайртай болвол хаана болзохыг хүсэж байна вэㅎ
LT: Myungdong-д.

Аhjussi би танийг санаж байна!! Би танд хайртай.

LT: Ahjussi үгүй ээ! Oppa!

Oppa, Би таньд сайн. Би яах вэ?ㄸㄷ.keukeukeuk♥♥
LT: Чи IU мөн үү, кк?

Oppa, 6 жилийн баярын мэнд >_<

LT: 3 сарын хугацаатай байсан төсөл 6 жилийн гайхамшгийг бүтээжээ. Та нар л энэ бүхнийг хийж чадсан. Цаашдаа ч илүү олон гайхамшгийг бүтээцгээе.

Oppa, Та мюзиклд тогломоор байна уу?ㅋㅋㅋㅋ
LT: Би кинонд тогломоор байна.

Би Leeteuk oppa-д хайртай!! 6 жилийн гайхалтай удирдах чадвар.. Leeteuk oppa, та хамгийн шилдэг нь!!^^
LT: Бусад бүх гишүүд миний хэлсэн бүхнийг сайн дагадаг учраас л тэр!

Та хулгай уу? Яаж тэнгэрийн одыг хулгайлж нүдэндээ хийгээд гялалзуулаад байдаг байна аа? 😀
LT: Миний бодлоор би шөнийн дээрэмчин байх ккㅋㅋ

Хэрэв найруулагч танийг “Attack on the pin-up boys&#8221; шиг кинонд тогло гэвэл та яах вэ??ㅋㅋ
LT: Би эхлээд цалинг нь харах хэрэгтэй байна кккㅡㅋㅋ

Oppa, Би өнөөдөр ажлаасаа халагдчихсан ㅠㅠ Би одоо ядуу болсон. Би яаж тань шиг их мөнгө олох вэ ㅠㅠ??
LT: Чи ядуу болохоор мөрөөдөл чинь ч гэсэн ядуу жижиг байх ёстой гэсэн үг биш! Том мөрөөдөж сайн ажилла.

Oppa..Би сүүлийн үед маш их стрессдэж байгаа..Удахгүй би ахлах сургуулийн 3-р ангид орно..Санаа зовох зүйл их байгаа..Толгойноос минь салахгүй юм энэ бодолㅜТа намайг дэмжвэл би өөр болох байх…ㅜㅋ
LT: Зөвхөн сайн сайхан зүйл бодоод байвал, тэр нь биелнэ!

Хэн E.L.F гэдэг нэрийг бидэнд өгсөн юм бол??ㅎㅎㅎ
LT: Компани хэд хэдэн нэр бэлдээд биднээр сонгуулсан юм^^

Намайг тэврээч~
LT: Наашаа хүрээд ир~~

Би юу идвэл тань шиг хүүтэй болох бол oppa!!
LT: Чи ээжээс минь асуух хэрэгтэй байх….

Oppaahahahahah! Oppa, та батга гарчихвал яадаг вэ???ㅠㅠㅜㅜㅠ
LT: Энэ талаар яриад байвал гараад л байх болно ккㅋㅋ Хэзээ нэгэн цагт гарах л болно.

Та миний математикийн хичээлд туслаач? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
LT: Би энэ хичээлийг бусдаас илүү үзэн яддаг ккㅋㅋ

Jungsoo oppa..Миний болооч! Би чамд хайртай! Uh? Би чамд санаа зовж байна!  Uh? (Infinite-Be mine дууны үг)
LT: Энэ чинь манай дуу биш кккㅋㅋ

Таний эхнэр хөөрхөн үү? Би атаархаж байна…

LT: Гэхдээ E.L.F хамгийн хөөрхөн нь!

19 comments on “111110 Leeteuk фэнүүдийнхээ сонирхсон асуултанд хариулав…

  1. Ene xun chin l ysdo LEADER shuu dee..!!burxan min
    Ta bol shildeg MC shuu dee..!!
    Teuk hyung bol tengepiin togs xun..mash ix xaipta!!
    Gxdee eunhyuk.s ………………………(ene ug ayguu muuxai sanagdlaa muu xaiptiig min tegj xeldeg,tsapai muutai xun ch setgeleepee genen ym bxgu yu 😀 )

  2. Kyuhyunt mini nzlahad hetsuu bsan hoorhon yumaa ghde hamgin sain harj handaj yvdag ni odo bol Kyuhyun bsiishd tag hugatsaa gej hurdan yumaa
    3han sarin turshiltin hamtlag.. odo 6 jil blchihson gaihaltai aguuu SUPER JUNIOR

    buh zuilig setgelese l hideg bidni ahlagch

  3. yasan hoorhon yumbee, hamag hair goojuulchlaa zolig chin, Kyuhyuntai naizlahad hetsuu genee hehehe, tiim shuu Leeteuk shildeg ni, yariltslagiig hicheenguilen suuj orchuulj ogson admindaa bayrlalaa 🙂

Хариулт үлдээх

