Twitter, Cyworld, Me2day шинэчлэлүүд…

110923

Leeteuk

A-Cha! “A-Cha” гэж юу гэсэн үг билээ?

A-Cha..!!!!! (OMG/Oops гэсэн утгатай) Энийг мартчихаж.. Аль нэг эмэгтэй хамтлагт харьяалагдах хөл.. Kkya~~~~~~~!!!!! Хэрвээ та хөгшин, хүүхэд мөн жирэмсэн бол үзэхийг хориглоно..keke Би ч гэсэн шоконд орсон

Yesung

A-CHA !! Шинэ дууны анхны тоглолт амжилттай дууслаа~^^ Шинэ дуунд миний дуулах high note их байгаа болохоор би хоолойгоо сайн хамгаалж байхгүй бол болохгүй ньㅜㅜ Бидний шинэ дууг сайн дэмжээрэй гэж хүсье!! Энэ бол үүлний хамгаалагч, надтай адилхан гэж бодохгүй байна уу??ㅋ

Donghae

Миний шинэ мic !!! Shock..Shock… төгсөв.. ㅜㅠ

(Sukira-д SUJU-ийнхан оролцоход Donghae өөрт нь мик хүрэлцээгүй болохоор их ярьж чадахгүй байна гэсний дараа фэнүүд нь ‘Bluebird’ брэндийн Blue Microphone авч өгчээ. Энэ мик 329 долларын үнэтэй студийн зориулалттай юм байна) 

 

Ryeowook

Mиний шүтээн Bada noona comeback ^^ Баяр хүргэе~~~~>< Charisma Choi Seong Hee~~ Би танд хайртай Choi Seong Hee!!!!!~~~~~Kyakya Super Junior-той хамтдаа~~Воаа ~Kyakya

Sungmin me2day

Би өөрийнхөө зурагтай цомог хайгаад олсонгүй.. !! Дэлгүүр ороход бүгд зарагдчихсан байсан ㅠㅠ Би ч гэсэн нэгийг авмаар байсан… ㅠㅠ ah….

Ханиаднаас болгоомжлоорой

Цаг агаар сэрүүсч байна.. Ийм хүйтэн болсон гэж мэдсэнгүй.. Толгой дахиад л өвдөөд эхэллээ.. Битгий ханиад тусаарай.. Би тарилга хийлгэчээд ирсэн.. Миний өгзөг өвдөж байна 😦

PD 윤일상 ( ilsang yoon )

Super Junior-ийн хүүхдүүдтэй бичлэгэнд орсны дараа тэдний нэр алдар үнэхээр чадвараас нь бий болжээ гэдгийг мэдлээв Тэд үнэхээр чадварлаг, бас бусдыг татах чадвартай. Мөн нэмж хэлэхэд тэд даруухан…! Хүлээж байгаарай”

Ryeowook

Гайхалтай Hyungmin ^^~Kya kya Баярлалаа~_Ryeowook

Henry

Амьдрал гайхалтай. Хэрэв бид үргэлжлүүлэн хичээсээр байвал…бид бүгдээрээ энийг чадах болно! Зүрх, сэтгэл, бодол, санаа, хөлс хөдөлмөр бол жор нь. Юу ч байсан хамаагүй. Бид чадах болно!

Энэ 5 байвал чи юуг ч хийж чадна…! Хэзээ ч бүү бууж өг!!!

Siwon

ӨГЛӨӨНИЙ МЭНД ДЭЛХИЙ ЕРТӨНЦ МИНЬ!!!!

Ryeowook

FedoraWook (Wook fansite) болон JapanE.L.F. Баярлалаа ~>< Азаар Musical “Temptation of the Wolves DREAM DAY” хөгжилтэй сонирхолтой болж өнгөрлөө Бүх хүмүүс бүтэн 22 өдөр үнэхээр сайн ажиллаа~~~^^ Дахин баярлалаа~!!!!! Kyakya Өчигдөр маш их ядарсан болохоор зураг авхуулж чадаагүйㅠ Ойлгоорой. .^^ Өнөөдөр сайхан өдөр болох байх><

Siwon

Gapyeong-руу явах замд, үнэндээ Oоps нэртэй дууг сонсоод явж байна, энэ дуу сонирхолтой бас бусдад аз жаргал бэлэглэнэ. Өглөө эрт хэдий ч бусдыг баярлуулах үг хэлж чадсангүй. Бага зэрэг ичээд. Гэхдээ ямар ч үггүйгээр манай гишүүд бүгд дэлхийн хамгийн уужим сэтгэлтэй залуус. I ♥ SUPER JUNIOR !

(Music Bank-д орж чадаагүйгээ хэлж байна)

110922

Ryeowook

Ирсэнд баярлалаа эгчээ гэчээд энэ зургийг тавьчиж кк

njthc.jpg

kofl.jpg

Yesung

Гайхалтай хөгжмийн зохиолч, продюссер ~~ Гэхдээ өнөөдрийн хоолой үнэхээр муу байлааㅜ

Leeteuk

4 долоо хоногт фэнүүдийн маань авсан цомог, фэнүүд минь – Хайртай шүү!!! China ELF цомгоо бүгд хүлээн авсан уу?^^Баярлалаа!!

3nfr.jpg

s61rz.jpg

Хятад фэнүүд авсан цомгийнхоо дэлгүүрийн баримтыг ингээд явуулжээ

Ryeowook

Super Junior-ийн шинэ дүр төрх ^^ Oh wow маргааш эхний өдөр~~>< Өнөөдрийн мюзиклд сайн дэмжээрэй E.L.F. kya kya

D-day ^^ Jung Taesung болон Ban Haewon~~>o< Temptation of Wolves’ Dream Day go go go. Маргааш сайн байхын тулд би эрт унтлаа кк ㅋㅋ Бүгдээрээ сайхан амраарай. Hyungsikie сайхан амраарай кк ㅋ

Өнөөдрийн оройн хоолыг Fill me in Ryeowook сайт надад бэлдэж өгсөн байсан . . ㅠㅠ Гайхалтай~Би бүгдийг нь сайн идсэн. Бүх ажилчид жүжигчдэд таалагдсан. Kyakya маш их баярлалаа. ^^

오늘 필미인 려욱에서 저녁 진지를 . . ㅠㅠ 감동~에고 잘 먹었습니다. 모든 스텝분들과 배우분들이 잘 먹었다고 했어요 캬캬 너무 고맙구요 내일도 계속 응원 많이 해주세요 ^^

오늘 필미인 려욱에서 저녁 진지를 . . ㅠㅠ 감동~에고 잘 먹었습니다. 모든 스텝분들과 배우분들이 잘 먹었다고 했어요 캬캬 너무 고맙구요 내일도 계속 응원 많이 해주세요 ^^

Yesung

Би бага ч гэсэн унтахыг хичээсэн …. Энэ цэцэг яагаа вэ?? Муур нэг тийм, цэцэг ч бас. Надтай адилхан амьд зүйлс их бололтой …//

Siwon

Гэртээ харих замдаа. Бүгдээрээ сайн ажиллаа. Сайхан амраарай!

uiutr.jpg

110921

Siwon

Эгч ээ, төрсөн өдрийн мэнд

Donghae

@Туслаарай. Манай сүмд явдаг байсан хадагтай сураггүй боллоо.. RT хийж өгөөч.  http://t.co/rq4Ff3UD yfrog.com/h8w51luj

Yesung

Өнөөдөр яг л бусад өдрүүд шигээ өнгөрлөө ~~ㅎ Энийг хэлэх арай л эрт байгаа хэдий ч бяцхан сахиусан тэнгэр хүү Yesung, хар дарж зүүдлэхгүй сайхан амраарай^^

15 дахь санал болгох кино!! Хамгийн шилдэг мюзикл кино ~~ Moulin rouge ^^

Photobucket

110920

Donghae

reply melodynletter: Сайн байна уу, би Super Junior-ийн Donghae байна! Би чиний бичлэгийг харсан болохоор чамтай холбоо барьж байна. Надад донорын карт бий. Хэрвээ чи надад утасныхаа дугаарыг үлдээвэл би чамтай холбоо барья

Yesung

Бичдэг дууслаа & гэрлүүгээ харьж байна ~~ Бүгд сайхан амраарай ^^ Мөн! Надад нэг асуудал байна. Энэ шилнүүдээс аль нь надад зохиж байна??

qw9bg.jpg

8mjko.jpg

Ryeowook

Dongseon hyung ахтай хамт >< Dongseon hyung өдөр ирэх тусам царайлаг болоод байх юм. Өнөөдөр тоглолтонд ирсэнд баярлалаа. Чанга чанга инээсээр гараад явсан. Стресс тайлагдсан биз….тийм үү?? kkk  ^^ Юутай ч баярлалаа hyung

9 comments on “Twitter, Cyworld, Me2day шинэчлэлүүд…

  1. ingd updates,g n boonoor n unshihar neeh goy shv 😀 bayrlalaaaa MongolianELFs

    Teukiin hol MissA album cover mon bilv kk :p
    Min hrt mn weather hvitenges bolod bish ta nar mn bvgd dendv achalaltai ajilj bgagas bolod bs sulidaj bgada 😦

    Yesung hogjiltei shd hahahaha

  2. Thank you so much!!! Yesung oppa-tai ter cartoon l tostei yum hahahaha Sungie……
    MIN ogzogoo bitgii ovtog hahaha –Nadaas oorinhoo zuragtai album-iig avhuu hairiin ch gsn ogiidoo lol UNETEI SHUU MIN!!!! AND zuzaan huvtsas oms

Хариулт үлдээх

