Weekend Special: Super Junior ишлэл

1.Kangin:Хүмүүс надад хүрэхийг би үнэхээр үзэн яддаг. Sungmin:Гэхдээ би чамд хүрэхэд чи дуртай байдаг. Kangin:Гэхдээ чи….чи бид 2 бол нэг.
2. Kangin:SJ-ийн хамгийн муухай гартай нь хэн бэ? Sungmin : “YESUNG HYUUNG богино хуруутай гэхдээ алга нь том. Энэ үнэхээр зохицолгүй
3. Sungmin:Охид над дээр ирэх юумуу эсвэл өөр ямар нэг юм хийнэ гэж бодохгуй байна. Kyuhyun : Худал хэлхээ боль -Chunji Radio
4.SM:Өнгөрсөн удаа бид нар японд очиход би бүх бэлгээ зочид буудалд гээчихсэн. KI:Явж авчир~.

SM:Яаж? KI:Онгоцонд суугаад тэдэн дээр буцаад оч!
5. Eeteuk : “Kangin ah~би унтаж чадаагуй.Kangin:Яагаад? Eeteuk:Учир нь би чамайг бодоод маш их санаа зовсон-CHUNJI
6. KI:Бүх гишүүд дундаас чиний бодлоор нүүрний будаггуй хэн хамгийн сайхан харагддаг вэ?Надаас оор хэн ч биш!KH&DH : “………..”
7. KI:Чи хэнийг ийн хамгийн цэцэг шиг хөвгүүн гэж бодож байна?SM: 7дахь гишүүн. KI: 5дахь гишүүн. KH:Үнэхээр урам хугарчлаа
8. Fan:Гарын үсгээ Чамтай гэрлэнэ бас миний нэрийг SM:Тэгэхээр бодолцож үзий! DH: энэ чинь амархаан зүгээр л түүнтэй гэрэл! SM:Би тэгэх болно гэж хэлсэн шдээ!!- Chunji
9..Fan:Намайг бодоод бүүвэйн дуу дуулаад унтаарай~ Sungmin:За, би гэртээ харихаараа чамайг бодоод бүүвэйн дуу дуулаад дараа нь унтанаа-Chunji Radio
10.Sungmin: “Kyuhyun-ah?” / Kyuhyun: “За ?” / Sungmin: “Би чамд хайртай.” / Kyuhyun: “Үнэндээ би ч бас чамд хайртай” – Chunji Radio
11.RW: “Би Donghae-тэй гэрлэхийг хүсэж байна” / DH: “Би чадахгуй ээ .” / RW: Асуудал нь би эмэгтэй биш гэдэгт байгаа ” / KI: “Зарим хотод эрчүүд хоорондоо гэрлэхийг зөвшөөрдөг
12.KI: ” (RW & DH) Та 2ийн хоорондын зан байдал(сэтгэл санаа) чинь сонин .” / DH: “Чи ийм тэнэг юм шиг байж болохгуй! Хэрэв чи тэгэж хэлэх юм бол бүгд чамд итгэх болно!”
13.Kangin: “Чи анх хэдэн насандаа үнсэлцэж байсан бэ?” / Ryeowook: “Би юу ..? 18н настайдаа” / Kangin: “Энэ Donghae та 2-ийн дунд байсан , тийм биз…?”
14.Leeteuk: “Миний найз охин яаж ч хувцалсан асуудалгуй би тэрнийг үнэхээр хөөрхөн гэж бодсоор л байх болно. Тэр хэр урт плат өмсөнө би тэрэнд түүнээс илүү сайн байх болно.” –Sukira
15.LT : “Би хоол сайн хийж чаддаг охинтой гэрлэхийг хүсдэг . Би тэрнийг хоол хийхийг нь хараад л хайрлана.” / EH: “Тийм тийм тэр бол эрчүүдийн аз жаргал.
16.Donghae : “Бид Үүрд хамтдаа Super Junior!!” -Тэр үүнийг Busan-ий далайн эргийн элсэн дээр бичсэн
17.EunHyuk: “Би итгэлтэй байна бид дундаж насанд хүрсэн ч , бид Super Junior гэсэн нэрэн доор үйл ажилгаагаа явуулсаар байх болно .”
18.Eeteuk : “Үнэндээ , Super Junior бол 13 хүнтэй. Хэдийгээр бодит байдал дээр тэд бидэнтэй байхгүй байвч , сэтгэл дотроо тэд бидэнтэй хамт байдаг. ” – Epop Magz
19.Yoona : “Oppa,би ахад үргэлж өхөөрдөм байдаг Би өхөөрдөм тийм биздээ?” / Heechul : “Үгүй, Taeyeon илүү өхөөрдөм.” – Nylon
20.Heechul : “Хэрвээ Donghae and Taeyeon голруу унаж живэхээр болвол, би тэр 2 хүүхдийг амь насаа хайхрахгуй аврах ёстой” Nylon Magz

21.Leeteuk: “France-д чи юу идсэн?” / Eunhyuk: “Samgyeopsal!” / Leeteuk : “Хэрэггүй, хэрэггүй.” – Sukira
22.Hangeng : “Бид 13 төрсөн ах дүүс шиг , үүрд хамтдаа байна гэж итгэж байна!” – Interview
23.Donghae : “Би өөр шигээ нүдтэй охинтой таарвал , би ямар ч аргаар хамаагүй тэрнийг өөрийн болгох болно.” – ComeToPlay
24.Eunhyuk: Чи будааг их хурдан иддэг тиймэ?” / Leeteuk: “Тиймээ яг Shindong шиг . гэхдээ тэр будааг иддэггүй тэр зүгээр л уучихдаг”
25.ELF : “Teukie-oppa! Би сүүлийн үед таньд илүү хайртай болчихсон. Гэвч би таниас 13 насаар дүү.” / Leeteuk : “Нас бол зөвхөн тоо!!” – UFO Reply
27.ELF : “Donghae ♥ Eunhyuk үүрд мөнх~” / Donghae : “Мэдээж ~~ үүрд мөнх !! ” – UFO Repl
28.Eunhyuk: “Магадгүй зөвхөн 10н гишүүн тайзан дээр байх нь санаанд чинь хүрээгүй байх. Гэсэн хэдий ч , гуйя Super Junior үүрд нэг байх болно.” – Sukira
29.Leeteuk : “Олон хүмүүс биднийг мөхөлийн ойр байна гэж байсан,гэвч би үүнийг шинэ эхлэл гэдэгт итгэж байна.” – Sukira
30.Leeteuk : “Бид 13н гишүүнээс , Хэрэв нэг гишүүн л гарвал , Бидний 13 жилийн төгсгөл байх болно” – KBS Global Interview

31.Leeteuk : Би бүхий л чадлаараа “Super Junior” -ийг бүх гишүүд нь буцаад нэгдэх хүртэл авч явах болно.” – KBS Global Interview

32.Kangin (уйлангаа): “Үнэхээр… надад, та бүхэн юунаас ч илүү юунаас ч дутуугүй, та бүхэн гэр бүлээс минь ч эрхэм .” – SJ 2nd Fanmeet

33.ELF: “SJ бол 1 Leeteuk 2 HeeChul 3 Yesung…..13 KyuHyun, тэгэхээр 14дэхь гишүүн хэн билээ?” / Yesung: “Сүнс.” – UFO Reply

34.Kyuhyun : “Sungmin hyung миний тухай бодох бүртээ хамгийн сайн хийдэг зүйлдээ ч анхаарлаа төвлөрүүлж чаддаггүй” – UFO Reply

35.Eeteuk : “Би тэдний ахлагч гэдгээ хүндэтгэлээс нь мэдэрдэг.Бишээ би агуу ахлагч, гэвч тэд бүр агуу.”
36.ELF : “DongHae oppa, би таны тухай бодож болохуу ?” / Kyuhyun : “Үгүй ээ миний тухай бод!” – UFO Reply
37.ELF: “Yesung oppa, та Jungsoo oppa-д илүү дуртай юу Kangin-д илүү дуртай юу ?” / Wook: “Yesung hyung надад хамгийн дуртай.” – UFO Reply
38.ELF: “Би таны зүрхийг хүсэж байна надад зүрхнээсээ жоохон хэсгийг өгөөч, OK ?” / Kyu: “Миний зүрхний хэсэг маш үнэтэй.” – UFO Reply
39.ELF: “Та бол эргэлзээгүй миний бүх зүйл.” / Hae: “Чи ч бас ~~ намайг үнсээч ~~ ^^” – UFO
40.ELF : “Yesung oppa,би таньд тэнгэрээс ч өндөр , газараас ч илүү уудам хайртай .” / Yesung : “Яагаад чи намайг ертөнцөөс илүү хайрлаж болохгуй гэж?” – UFO

41.Fan: “Хэрвээ чи надтай гэрэлвэл Korea-н бүх хүмүүс таны fan болох болно.” / Kyu: “Хэрэв бүх солонгос хүмүүс миний шүтэн бишрэгч болвол би чамтай гэрлэнэ” – UFO
42.А(Fan) : Таны төрсөн өдрөөрөө шүтэн бишрэгчдээсээ авахыг хүсэж байгаа бэлэг юу вэ?” / Sungmin: “Хайр.”
43.А(Fan) : “Anti fan-ий тухайд?” / Donghae: “Баяртай~!”
44.Henry: “Миний Super охин ,Hankyung-ийн хэлсэнтай адилхан, миний ээж.” / Hankyung: “Тиймээ,бид адилхан.” -SJ-M Sohu
45.Fan: “Oppa, Би далайруу явахийг хүсжийна !! таньтай явж болох уу?” / Donghae: “Наашаа хүрээд ир, чамайг тэврэе.” – UFO Reply
46.Fan: “3rd album-аар уулзацгаая миний хайрууд!!!” / Heechul: “Хэрэв чи хүлээж чадахгуй бас биднийг хуурвал би чамайг шийтгэх болно!” – UFO Reply
47.Fan: “Fish oppa, та ямар нэгэн зүйл бичихгүй бол,би таныг авах болно~” / Donghae: “fish fish хариу явуулж байна … pyoong~” – UFO Reply
48.ELF: “Oppa, та бидний хажууд байна тим биздээ?” / Heechul: “Бид та нарын хажууд байх болно хүмүүс юу гэх нь хамаагуй.Битгий ухар.” – UFO Reply
49.Fan: “Oppa, та яагаад сүүлийн үед тийм их үнсэлт хийгээд байгаан.Би энэнд чинь дургуй.” / Heechul: “Би тэднийг ELF гэж бодсон.” – UFO Reply
50.RyeoWook: “Та үнэхээр царайлаг харагдаж байна!” / LeeTeuk: “Яг юу нь?” / RyeoWook: Таны үрчлээ!” / LeeTeuk: “юу?!” – Suju promotion @ Thailand

51.Donghae : “Дебютийн дараа би анхны цалингаа гэртээ авчираад аавдаа өгөхийг хүссэн. Гэтэл  тэр нас барчихсан. – MBC Oneulbam
52.Q (Fan) : “Таны анхны үнсэлт хэзээ байсан бэ?” / Donghae : “Чи хэзээ намайг ирж үнсэх юм бэ?” – 100 Q&A
53.Leeteuk: “Бүх амьдралынхаа туршид надтай хамт байна гэж амлаач. ” Marry U in Super Show. Фенүүддээ зориулсан захиа
54.Q(Fan) : “Таньд хэр олон үнэ цэнэтэй сайн найзууд байдаг вэ? ” / Heechul: “Хамгийн чухал нь хэр олон гэдэг нь биш хэр гүнзгий нөхөрлөл вэ гэдэг нь” – 100Q&A
55.Q(Fan) : “Хэрвээ найз охин чинь үхчихвэл та яах вэ?” / Donghae : “Би түүнийг аврахын тулд юу ч хийж магадгүй.!” – 100 Q&A
56.Q (Fan) : “Ideal охин чинь?” / Donghae : “Яг одоо энийг уншиж буй бүсгүй” – 100Q&A *
57.Fan: “Kyu oppa-ийн гулсалт /Bonamana/ үнэхээр гайхамшигтай!” / Yesung: “Тэр чинь миний дуулдаг хэсэг байтал бүгд Kyu-г хардаг хэрэг үү?!” – Sukira
58.Leeteuk : Хэрвээ бид ирээдүйд салах болвол… Энэ тухай санах бүр хоёрхон үг л бодогддог.”Битгий хүс ”.” – SJ TV Show
59.Leeteuk : “SuJu бол хоёр гуравхан жил болоод тарах жирийн нэг хамтлаг биш. Бид хамтдаа ЭЛФүүд биднийг хүсэхээ болих хүртэл 20-30 жил оршин тогтнох болно.”


60.ELF: “Donghae oppa!!! Та үнэхээррр  ELF-тэй гэрлэх юм уу??!?” / Eunhyuk: “Би энэ гэрлэлтийг эсэргүүцэж байна!” -UFO replies

61.Q(Fan) : “Хайр сэтгэл, нөхөрлөл хоёрын ялгааг надад хэлж өгөөч?” / Kibum: “Хайр чиний зүрхийг цохилуулна.” -100Q&A
62.Eunhyuk : ” Leeteuk ах leader, тийм ч учраас тэр маш тайван. Ахын нуруун дээр бидний 12 хүн байна шүү дээ” – Leeteuk-ийн төрсөн өдрөөр 2008 он
63.Q(Fan): “Анхны хайр?” / Siwon : “Цэцэрлэгт .” – 50Q&A
64.ELF: “Хамгийн царайлаг гишүүн надад хариулаарай!” / Kyuhyun: “Би юу?” -UFO reply
65.ELF: “Hankyung! Надтай цуг элсээр тоглооч. Би хүрз аваад ирье, хүлээж байгаарай ” / Hankyung: “Чи хэдэн настай вэ?” -UFO reply
66.ELF: “Donghae oppa надтай хамт гадуур зугаалмаар байна уу?” / Kyuhyun: “Би чамд Donghae минийх гэж хэлсэн шүү. Би яагаад чамтай цуг гарч болохгүй гэж?” -UFO reply
67.ET: “Найзууд маань надад охидууд танилцуулдаг. Гэхдээ би…….. бүгдээс нь татгалзсан. ” / EH : “Яагаад?” / ET : “Би хайр сэтгэлийг хувь тавилангаараа байх ёстой гэж бодож байна.” – Sukira
68.EH: ” SJ-ийнхэн тайзан дээр гарахын өмнө нэг гишүүн өмднийхөө цахилгааныг бараг шалгадаггүй.” / ET: “Хэн?” / EH: “Ноён K…”
69.Eunhyuk : “Хүмүүсийн ойлгохгүй зүйл илүү хүчтэй байдаг.” – Sukira
70. SJ-ийхэн тарж байгаа тухай нууц камерын дөнгөлт явагдаж байна. Eunhyuk уйлж байна. : “… гэхдээ үнэнийг хэлэхэд  гишүүний хувиар би та нарыгаа үргэлж гишүүд гэдгээс илүү төрсөн ах дүүсээ гэж боддог. …” – EHB
71.Kangin : “Энэ зүйл (SJ тарах тухай) хэзээ ч болохгүй… Яагаад ч ийм зүйл бидэнд тохиолдохгүй. Бид хэзээ ч салахгүй.” – EHB
72.Leeteuk: “Би утасныхаа албюмыг үзээд явж байсан чинь тэнд нэг эмэгтэй сүнсний зураг байсан. ” / Eunhyuk : “Тэр чиний хуучин найз охин байх.”
73.Heechul : “Хэн ч юу ч гэж хэлсэн би үүрд ELF-үүдийн талд байж хэзээ ч хэнд ч бууж өгөхгүй байх болно.
74.Donghae : “Heenim! Бид хаана ч байсан, Super Junior бол НЭГ. Энийг бүгдэд нь үзүүлцгээе. Хайртай шүү” – text message to Heechul
75.Leeteuk : “Бид нар Нэг, энийг тэдэнд харуулцгаая. Би бол Super Junior-ын мөнхийн  leader…” – CY Entry
76.Eeteuk : “Хүн гэрлэхээсээ өмнө ээждээ хэрхэн ханддаг байсан, гэрлэснийхээ дараа ч эхнэртээ тэгж хандах болно. ” – Sukira
77.Hankyung : “Хэдий бид тус тусдаа үйл ажиллагаагаа явуулж байгаа ч ……. Би үүрд Super Junior-ын нэг хэсэг нв байх болно… ah…” – Interview
78.Eeteuk : “Миний хамгийн сайн найз Galaxy S, миний аав бол Samsung миний авга  Singtel. Би Сингапурт хайртай !” – Singapore Showcase
79.Kangin : “Super Junior KRY. K нь Kiss. R нь Ryeowook. Y нь Y(why-Яагаад). Kiss Ryeowook why./Үнс Ryeowook яагаад/ энэ мөн биз дээ?” / Ryeowook : “Why kiss Ryeowook.” /Яагаад Ryeowook-ыг үнсэв?/
80.ET (охины дүрд): “Надад найз залуу байгаа.” / KI: “Би энэ амьдралдаа ганцхан охинд хайрлана. Миний бодлоор тэр охин нь Teuk авхай байвал сайхан” – SS2

81.ELF: “Oppa, хаашаа ч битгий яв. Хувцасаа ч битгий соль” / Eunhyuk: “00-ийн өрөө ч орж болохгүй юу?”
83.Kangin : “Яагаад зөвхөн Leeteuk, Kangin, Shindong 3-ыг TV-ээр их ярьдаг гэж бодов? Гэхдээ ~ Yesung ах ч гэсэн маааааааааааааш их ярьдаг.Сүүлд нь хасагдчихдаг л болохоос.”
84.Хөтлөгч: “Shindong чиний арьс яг л хүүхдийнх шиг юм.” / Shindong: “Баярлалаа.” / Хөтлөгч: “Харин чиний жин?” / Shindong: “………..”
85.Eunhyuk: “Магадгүй намайг их царайлаг болохоор тэд намайг сонгосон бай…” / Shindong: “Магадгүй тэд чамайг их өрөвдөлтэй царайтай болохоор л сонгосон байх.”
86.ELF: ” EunНae юм уу HaeЕun юм уу?” / Eunhyuk: “Би илүү царайлаг учир EunНae.” / Donghae: “Үгүй ээ  HaeЕun!!” – UFO reply
87.Eunhyuk: “Сайн байцгаана уу. Бид бол EunНae!” / Donghae: “Пухахахахахахахахха… Чи үнэхээр энийг олон нийтэд зарлачиж байгаамуу?” – Adonis Camp
88.Donghae : “Хэрвээ энэ бүхэн ELF-үүдийн төлөө биш байсан бол SJ ингэж агаараар амьсгалж тэр битгий хэл дуулж ч чадахгүй байсан.” – CY Entry
89.Donghae : “Би та нартаа чинь сэтгэл зүрхэнээсээ хайртай, хайртай, хайртай, хайртай. Миний хонгорхон ELF. SJ+Pearl Blue=Энэ бол 1.” – CY Entry
90.ELF: “Donghae oppa, Надтай гэрлээч ~” / Donghae: “Хэзээ? Би бэлдэх хэрэгтэй байна~” – UFO reply
91.Donghae : “Охин минь, бүсгүй минь. Нүдээ нээгээд чиний тухай бодох бүрт би аз жаргалтай болох юм. Энэ хүн хэн гээч. Энэ үзэсгэлэнт авхай бол ELF.” – Өөрийнхөө дууны үгийг өөрчилсөн байна. on CY
92.Cameraman : “Чи энэ хүүхдүүдийг хараад юу гэж бодож байна аа?” / SM : “Би гэрлэмээр байнааа. хахахаха.” – Love’s Family
93.SungMin : “Би чамд ямар их хайртайгаа заавал батлан харуулах болно. Чи тэр цаг мөч хүртэл миний талд байгаарай…” – SJ Propose
94.HC : “Shindong… 19..86 онд… төрсөн.” / SD : “Үгүй ээ би 85 оных ш дээ. Үнэндээ тэр өөрийгөө ах гэдгээ хүлээн зөвшөөрдөггүй.” – KGJ
95.HC : “Би бол Super Junior-ын Heechul.” / MC : “Чи нөгөө алдарт  Super Junior-ын Kim HeeChul байх нь ээ?” / HC : *Инээмсэглээд* “Би тийм алдартай юм уу?” – KGJ
96.MC : “Kibum, найз охиноосоо чинь сэтгэлээсээ уучлалт гуйж чадахуу?” / Kibum : “Өвдөг дээрээ ёөхөрч байгаад гуйх болно.” – YSMM
97.Eeteuk : “Шорон…гэр…салон…TV студи…гэр…салон…TV студи… Найзууд минь хаана байнааа?” – CY entry
98.DH: “Би гөлөгтэй ярьж чадна.” / EH: “Үнэн үү? Чи түүний насыг нь асууж чадах уу?” DH: *хаа нэг тийш гүйгээд явчихав* / DH: “Гурван настай! HEY! Гурав, гурав!” – AC
99.ET : “Ramen бол миний хамгийн сайн хийж чадах хоол. Гэхдээ энэ дэлхий дээрх миний хамгийн сайн хийж чадах зүйл юу гээч? Энэ бол… Чамайг хайрлах…”
100.Kibum (Төгөлдөр хууран дээр аяз тоглож байна) : *Чимээгүйхэн* “Чи надтай… гэрлэх үү ?

Бэлтгэсэн Админ гэхийм байх даа 😛 Ану Tiffany

9 comments on “Weekend Special: Super Junior ишлэл

  1. wow yostoi goe blaa. yariltslaga unshih aimar goe yumaa, ed nar neeh huurhun , hugjiltei yarihiin, tnx tanai blog goe bolj bn shuu, ene chigeerei hwating!

Хариулт үлдээх

